printlogo


استاندار سابق قم:
موفقیت دولت، رضایت مردم را به دنبال دارد
کد خبر: 51094
استاندار سابق قم با اشاره به اینکه باید برای موفقیت دولت کمک کنید چرا که موفقیت دولت رضایت مردم را همراه خواهد داشت، گفت: خدمت به مردم و توجه به فرهنگ دو اولویت اصلی بنده در مدت استانداری قم بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سید محمد آقامیری امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار قم که در مدرسه امام کاظم (ع) برگزار شد با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف ما در استان بلند کردن دو پرچم خدمت و فرهنگی در استان بود، اظهار داشت:  در حوزه خدمت با توجه به اینکه دوره کوتاهی بود اما خداوند از ما راضی باشد.
وی ادامه داد: ایجاد اتحاد و انسجام ببین دستگاه‌ها یکی از اهداف ما است که این مسئله بسیار ارزشمند بود که این موضوع را دنبال کردیم.
استاندار سابق قم با اشاره به اینکه در حوزه مسکن رتبه اول در کشور را کسب کردیم، گفت: در حوزه تورم هم توانستیم استان را از رتبه یازدهم به رتبه بیست و سوم ببریم که این مسئله همت و تلاش دستگاه‌ها است.
وی عنوان کرد: دیدارهای چهره به چهره با مردم در سطح استان و بخش‌ها و روستاها بسیار مؤثر بود که اقدامات خوبی صورت گرفت و بسیاری از مشکلات حل شد.
آقامیری در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایط امروز کشور مهم‌ترین مسئله تقویت وفاق و اتحاد ملی در مقابل دشمنان قسم‌خورده در مقابل ایران است.
وی اضافه کرد: باید برای موفقیت دولت کمک کنید چراکه موفقیت دولت رضایت مردم را همراه خواهد داشت که همه باید در این خصوص تلاش کنیم حتی اگر مسئولیتی نداشته باشیم.



انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51094