printlogo


مدیرعامل شرکت گاز استان قم خبر داد:
افزایش ۲۵ درصدی مصرف گاز طبیعی در قم
کد خبر: 51141
مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی مصرف گاز طبیعی در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: با مصرف بهینه گاز می‌توان فصل سرد سال را بدون مشکل خاصی در بخش خانگی پشت سر بگذاریم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، مرتضی خوش‌لهجه با اشاره به شروع زودهنگام فصل سرد و افزایش محسوس دمای هوا، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز طبیعی بخش خانگی افزایش پیدا کرده که این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای کشور باشد.
وی با بیان اینکه شروع فصل سرد در سال جاری زودتر گذشته بوده است و تغییرات دمایی برای همه ما ملموس است، تصریح کرد: هم استانی‌های می‌توانند با مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت یک سری نکات ساده تا ۳۰ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.
خوش‌لهجه با بیان اینکه شبکه گاز سراسری به‌هم‌پیوسته است، گفت: درصورتی‌که مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی نکنند، تأثیر این موضوع در استان‌های دیگر خودش را نشان می‌دهد.
وی افزود: باتوجه‌به اینکه مرکز ملی دیسپچینگ با اعمال برخی مدیریت‌ها در واحدهای پرمصرف صنعتی، تلاش می‌کنند تا در زمستان امسال مشکلی در بخش خانگی ایجاد نشود، اما همکاری مردم در مصرف بهینه گاز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.




انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51141