printlogo


مدیر منطقه ۸ شهرداری قم خبر داد؛
اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای بهسازی بوستان غدیر
کد خبر: 51162
مدیر منطقه ۸ شهرداری قم از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای بوستان غدیر خبر داد و گفت: احداث کیوسک نگهبانی برای کنترل ورود و خروج، بهسازی روشنایی و ساماندهی پیاده‌رو‌ها از جمله پروژه‌های در حال انجام است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» نقل از شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به بوستان غدیر به‌عنوان یک بوستان فرامنطقه‌ای اظهار کرد: بودجه ۱۵ میلیاردتومانی برای بهسازی روشنایی، اصلاحات و سایر نیاز‌های این بوستان در سال جاری اختصاص‌داده‌شده است.
وی از احداث سر درب و کیوسک نگهبانی در بوستان غدیر خبر داد و افزود: احداث سر درب در بوستان غدیر برای کنترل ورود و خروج ضروری است.
مدیر منطقه ۸ شهرداری قم با بیان اینکه بهسازی سرویس‌های بهداشتی، پیاده‌روسازی و روشنایی این بوستان در حال انجام است، عنوان کرد: بوستان غدیر با مساحت ۱۳۰ هکتار دارای امکاناتی از جمله شهربازی و رستوران است و فضایی مناسب برای شهروندان باهدف بهره‌مندی از یک محیط سالم و تفریحی فراهم کرده است.
مظفری با اشاره به مختصات بوستان امام علی (ع) تأکید کرد: بوستان امام علی (ع) واقع در بلوار امام علی (ع) بیش از ۱۹ هزار مترمربع وسعت دارد و سبب افزایش چشمگیر سرانه فضای سبز در منطقه شده است.
وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرای روشنایی این بوستان شده است، افزود: در کل بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای احداث این بوستان از جمله کاشت و ابنیه هزینه شده است.
مدیر منطقه ۸ شهرداری قم با بیان اینکه از نظر سرانه فضای سبز پردیسان در وضعیت مطلوبی قرار دارد، تأکید کرد: پردیسان جزو مناطق برتر از نظر سرانه فضای سبز است که این مزیت بزرگ، هزینه‌های زیادی برای نگهداری فضای سبز منطقه دارد.


انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51162