printlogo


ببینید| کارزار رسانه‌ای «والد آگاه، فرزند ایمن»
کد خبر: 52438
معاون توسعه پیشگیری بهزیستی قم گفت: کارزار رسانه‌ای «والد آگاه، فرزند ایمن»، یکی از طرح‌های پیشگیری از اعتیاد است که بر آگاه‌سازی والدین متمرکز شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الله محمدزاده با اشاره به کارزار رسانه‌ای «والد آگاه، فرزند ایمن» اظهار داشت: کارزار رسانه‌ای «والد آگاه، فرزند ایمن»، با این سؤال کلیدی که «آیا محبت کلامی به فرزندت ابراز می‌کنی؟» با محوریت آموزش والدین درباره اهمیت ابراز محبت کلامی به فرزندان مطرح شده و این محبت کلامی نقش حیاتی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد، آگاهی والدین در این زمینه می‌تواند تأثیر زیادی در کاهش شیوع اعتیاد و دیگر آسیب‌ها در بین نوجوانان و جوانان داشته باشد.



تصویربردار: محمدعلی رجبی
انتهای خبر /150


 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/52438