/ عکس

نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید درقم+ تصاویر

همزمان با ایام دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در قم افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، همزمان با ایام دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید عصر امروز با حضور بهرام سرمست استاندار قم، افشار فتح الهی مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت و محمود سیجانی رئیس سازمان صمت قم افتتاح شد این نمایشگاه  از ۱۶ تا ۱۸ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین الملی قم دایر است.

این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ آماده بازدید علاقه مندان و پژوهشگران و صنعتگران خواهد بود، همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه معدن و صنایع معدنی استان با حضور ۲۵ معدن و صنایع معدنی استان نیز در حال برگزاری است و تا دستاوردهای صنعتی و معدنی در معرض دید مراجعه کننده قرار گرفته است.

نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید با هدف قطع حلقه‌های وابستگی نهادها و بنگاه‌های داخلی به قطعات و لوازم اولیه وارداتی و همچنین تکمیل زنجیره علم، فناوری، تکنولوژی تولید محصول، تجاری سازی به منظور ثروت آفرینی ارائه و در معرض دید و بازدید علاقمندان، سرمایه گذاران، تولید کنندگان شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاهیان قرار گرفته است.


انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/16275
اخبار مرتبط

نظرات شما