وی گفت: پس از توقیف وسیله نقلیه قبض سفید پارکینگ توسط مامور توقیف کننده تحویل متصرف و یا مالک می شود؛ که در این مرحله -متصرف/مالک میبایست با در دست داشتن مدارک (قبض سفید پارکینگ - سند یا کارت – صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت – کارت شناسایی معتبر – گواهینامه متصرف) به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه، مدارک وی اسکن شده و اقدام به ثبت درخواست ترخیص می کند.
سردار حمیدی اشاره کرد: پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس +۱۰ (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران اداره اجرائیات راهور فاتب ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف/مالک ارسال میشود و درصورتی که پرونده ارسالی از نظر کارشناسان اداره اجرائیات راهور فاتب مورد تایید بوده پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف/مالک ارسال و پس از پرداخت آن به جهت تحویل وسیله نقلیه به پارکینگ مراجعه می کند.
سردارحمیدی گفت: ولی اگر مدارک نقص داشته باشد پیامک مراجعه حضوری به اداره اجرائیات راهور برای متصرف/مالک جهت تکمیل مدارک و رفع نقص ارسال تا پس از آن اقدام به ترخیص و تحویل گرفتن وسایله نقلیه شود.
وی همچنین اشارهای هم به دلایل عودت مدارک کرد و گفت: لازم به ذکر است حدود ۸۵% از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر پلیس +۱۰ اقدام می شود و مابقی آن با دلایل کسری مدارک عودت میشود و به صورت حضوری انجام می شود.
لینک مطلب: | http://qomefarda.ir/News/item/20456 |