printlogo


وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین از حرم حضرت معصومه(س) بازدید کرد
وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین از حرم حضرت معصومه(س) بازدید کرد
کد خبر: 28055
رییس اداره بین‌الملل حرم حضرت معصومه(س) گفت: خانم بیسرا تورکوپیچ معاون شورای وزیران و وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در حرم مطهر بانوی کرامت حضور یافته و با شخصیت حضرت معصومه(س) و حرم ایشان آشنا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، کمال ثریا اردکانی در این زمینه افزود: وزیر امور خارجه بوسنی به همراه مشاوران و هیات همراه با حضور در دفتر امور بین‌الملل آستان بانوی کرامت با ویژگی‌های فرهنگی و تاریخی حرم حضرت معصومه(س) آشنا شد و سپس با حضور در شبستان حضرت زهرا(س) از پنجره فولاد این شبستان بازدید کرد و با مفهوم زیارت آشنا شد.

وی اضافه کرد: یکی از ماموریت‌های اداره امور بین‌الملل آستان بانوی کرامت میزبانی از شخصیت‌های مذهبی و سیاسی بین‌المللی در حرم و معرفی حضرت معصومه(س)، حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، شهر مقدس قم و مذهب تشیع به آن‌هاست.

وی با اشاره به کاهش حضور گردشگران بین‌المللی در شهر مقدس قم و حرم حضرت معصومه(س) به دلیل شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: اداره امور بین‌الملل ارتباط خود را در بستر فضای مجازی با گردشگرانی که در حرم حضور یافته اند حفظ کرده تا تاثیرگذاری لازم را در این زمینه داشته باشد.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28055