printlogo


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم:
رویداد تولید محتوای بسیج محل پیوند افراد صاحب ایده و بازار مصرف است
رویداد تولید محتوای بسیج محل پیوند افراد صاحب ایده و بازار مصرف است
کد خبر: 29468
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک پیوند بین فضای دانش بنیان، بسیج ، نخبگان و افراد صاحب ایده و جوان با بازار مصرف است.
 مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم در حاشیه بازید از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: اتفاق بسیار خوبی است که دقیقاً در روز ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی و روز دانش آموز رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار شده است.

وی بیان داشت: یکی از اتفاقات بسیار مهمی که می تواند در حوزه تحول و رشد در جامعه رخ دهد مسائل دانش بنیان است کما اینکه حضرت آقا وقتی مسئله اقتصاد مقاومتی را بیان کردند یکی از ابعاد ذیل اقتصاد مقاومتی را  اقتصاد دانش بنیان دانستند،  اقتصاد دانش بنیان یعنی نخبگان و افراد صاحب ایده و صاحب فکر در رفع مسائل و مشکلات جامعه و ایجاد درآمد و پرداختن به اقتصاد جامعه مشارکت کننده، رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک پیوند بین فضای دانش بنیان، بسیج ، نخبگان و افراد صاحب ایده و جوان  با بازار مصرف است.

ملایی خاطر نشان کرد:  به عنوان کسی که بالای دو دهه  در حوزه های خلاقیت و کارآفرینی و نوآوری و دانش بنیان  فعالیت کردم به این باور رسیده ام  یکی از اولویت های مهم پرداختن به صنایع فرهنگی و اقتصاد دانش‌بنیان است که این رویداد می‌تواند این ها را پوشش دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد:  ۶ رویکرد را در کمیسیون فرهنگی شاخص قرار داده ام که  یکی از رویکردها اولویت صنایع فرهنگی است، صنایع فرهنگی  یعنی اینکه ما بتوانیم مفاهیم ارزشی و مهم را در بستر انیمیشن و گرافیک و در بستر هنر و صنایع و هنری ببریم که در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج این مسئله در حال رخ دادن است و در خصوص مسائلی مانند نشاط و امید آفرینی و مدیریت فرهنگ شهروندی شرکت کنندگان برای آن‌ها انیمیشن و در نرم افزار تولید می کنند که یک نیاز و اولویت است، و جا دارد از بانیان اجرای این برنامه قدردانی کنیم.


انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29468