printlogo


در مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم صورت گرفت؛
درخواست معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از فعالان عرصه فضای برای تولید دو برنامه دیجیتال شهروندی
درخواست معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از فعالان عرصه فضای برای تولید دو برنامه دیجیتال شهروندی
کد خبر: 29474
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از فعالان عرصه فضای برای تولید دو برنامه دیجیتال شهروندی درخواست همکاری کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  مسعود طبیبی در مراسم اختتامیه سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم که در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت ورود جوانان به عرصه تولید محتوی فضای مجازی اظهار داشت: مایه خرسندی و دلگرمی است که شاهد هستیم جوانان قمی با شور و شوق امروز در این رویداد مهم شرکت کرده‌اند.
وی ادامه داد: واقعاً جای چنین برنامه‌هایی که در سطح قم خالی است و باید هرسال برنامه‌های مختلفی در این حوزه برگزار شود.
طبیبی به ظرفیت‌های شهر قم اشاره کرد و بیان داشت: شهر قم یک شهر مسافرپذیر از همه کشورها است و در این زمینه نیاز داریم که ناوگان تاکسیرانی ما متحول شود.
وی افزود: باید ناوگان تاکسیرانی به‌صورت آنلاین و دیجیتال اطلاعات فرهنگی و تاریخی را به مسافران و توریست‌ها بدهد که در این حوزه نیازمند فعالان عرصه فضای مجازی هستیم تا با ساخت یک رسانه و برنامه دیجیتال به مسافران تاکسی‌ها اطلاعات بدهد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: شهروندانی داریم که در طول سال‌ها به آن‌ها کم‌توجه کردیم که یکی از این گروه‌ها نابینایان هستند که باید خدمات به آن‌ها بدهیم در این عرصه هم نیازمند کمک گروه‌های فضای مجازی هستیم تا تولید یک برنامه دیجیتال صوتی تردد در شهر و مکان‌های عمومی را برای این دسته افراد راحت‌تر کنیم.




انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29474