printlogo


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح:
مقاومت و ایستادگی پیام شهید فخری زاده است/قوی شدن یکی از راه‌های ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان است
مقاومت و ایستادگی پیام شهید فخری زاده است/قوی شدن یکی از راه‌های ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان است
کد خبر: 29972
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح با اشاره به اینکه شهید فخری زاده به ما اقتدار داد، گفت:قوی شدن یکی از راه‌های ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام سید ضیاالدین آقاجان پور سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید فخری زاده که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به شخصیت این شهید گفت: شهید فخری زاده یک دانشمند، عارف، انسانی مؤمن و متدین و منتظر امام زمان بود.
وی ادامه داد:ما باید هم از نظر معنوی و هم از نظر دفاعی خودمان را برای سربازی امام زمان آماده کنیم. امام زمان که ظهور می‌کند با ظالمان و مستکبران روبرو و با آنها مقابله می‌کند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران که زمینه ساز ظهور است باید قدرت آمادگی خود را بالا ببرد، گفت: قوی شدن یکی از راه‌های ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان است.
وی اضافه کرد:اگر قوی شویم دشمن نمی‌تواند به ما زور بگوید، شهید فخری زاده کاری کرد ما مقتدر شویم. او پنجمین شخصیت قدرتمند در ایران و پانصدمین شخصیت قدرتمند در دنیا بود.
حجت‌الاسلام آقاجان پور با اشاره به اینکه شهید فخری زاده به ما اقتدار داد، تصریح کرد:  بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر با دشمن مذاکره کنند دشمن دست از دشمنی بر می‌دارد و دیگر دانشمندان ما را ترور نمی‌کند در حالی که قرآن می‌فرماید هرگز آنها با شما سازش نمی‌کنند تا زمانیکه به طور کامل تسلیم خواسته آنها بشوید.
وی خاطرنشان کرد: امروز اگر نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی حرفی برای گفتن دارند و زیر بار سلطه‌گری آمریکا و نظام سلطه نمی‌روند به برکت مجاهدت‌های شهید فخری زاده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی‌های مسلح افزود: مقاومت و ایستادگی پیام شهید فخری زاده است. امروز جوانان, نخبگان, دانشمندان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حال اقتدار آفرینی هستند.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29972