printlogo


علما با تشویق به واکسیناسیون به سلامت جامعه کمک کنند
 علما با تشویق به واکسیناسیون به سلامت جامعه کمک کنند
کد خبر: 29997
استاندار قم گفت: درخواست ما از مراجع معظم و خطبای بزرگوار این است که همچون گذشته از باب تشویق و ترغیب مردم به تزریق واکسن، به سلامت جامعه کمک کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمدتقی شاهچراغی در ستاد مدیریت بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری تشکیل شد، با اعلام این مطلب که مردم قم با وجود فعالیت‌های گروه‌های تبلیغاتیِ ضد واکسن که البته کم هستند، همچنان برای واکسیناسیون انگیزه دارند، اظهار کرد: امیدواریم بزودی شاهد رشد نرخ واکسیناسیون در استان باشیم.

وی جلسات برگزار شده با علما و به ویژه آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه را بسیار موثر دانست و گفت: درخواست ما از مراجع معظم و خطبای بزرگوار این است که همچون گذشته از باب تشویق و ترغیب مردم به تزریق واکسن، به سلامت جامعه کمک کنند.

استاندار قم با اشاره به وضعیت رعایت شیوه نامه ها در مدارس، وجود تهویه مطلوب را امری لازم دانست و گفت: باید برای تهویه مناسب، فکری اساسی کرد و موانع پیش رو را برداشت.

وی عملکرد آموزش و پرورش در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مطلوب ارزیابی کرد و از اقدام مدارسی که در دوشیفته کردن کلاسهای پرجمعیت تلاش کرده اند، تقدیر کرد.

شاهچراغی با بیان اینکه در طول هفته گذشته میانگین روزانه ۵ هزار دوز واکسن تزریق شده است گفت: باید از ظرفیت دستگاه‌هایی همانند کمیته امداد، بسیج، مراکز نیکوکاری و به ویژه صدا وسیما، حداکثر استفاده را داشته باشیم.

استاندار قم با اعلام اینکه طرح هوشمندسازی محدودیت های کرونایی شنبه آینده نهایی خواهد شد گفت: همه تلاش ما رسیدن مردم به سلامتی کامل است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک، روزی برسد که اعلام شود هیچ بیمار کرونایی بدحال نداریم.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29997