printlogo


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم مطرح کرد :
گرامیداشت هفته حمل ونقل، رانندگان وراهداری ، تجلی ناب ارزشهای انسانی درخدمت به هم نوع است
گرامیداشت هفته حمل ونقل، رانندگان وراهداری ، تجلی ناب ارزشهای انسانی درخدمت به هم نوع است
کد خبر: 30352
محمدحسن کلهری ازدهها آیین نمادین اجرا شده، شامل :شرکت درنمازجمعه، دیدار با مراجع عظام تقلید، نشست خبری، اهدا خون، گردهمایی سراسری شب یلدا، رزمایش، همایش و....درهفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری دراستان قم خبرداد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، درپایان آخرین روز از هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری ( 26 آذر لغایت 1 دیماه )، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، درسخنانی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود درسراسر میهن اسلامی ایران، اظهار داشت : اختصاص ایامی به نام هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری، درتقویم مناسبتی ایران اسلامی، گرامیداشت ارزشهای ناب انسانی درخدمت بی منت به همنوع است .

محمد حسن کلهری درادامه به ارائه توضیحی مجمل درخصوص فلسفه نامگزاری هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری پرداخت و عنوان کرد: بی شک ایام و ادواری در تاریخ ملتها ماندگار است که نقشی بسزا در ارتقا و اشاعه فرهنگ ایثار و حماسه داشته اند .

وی افزود: یکی از این ایام ماندگار که بر ناصیه تاریخ ایران زمین، نقشی از حماسه و ایثار را ترسیم کرده، روز 26 آذرماه 1362 است که خادمان بی ادعای عرصه حمل ونقل جاده ای، لبیک گوی فرمان ولی امرزمان خود، حضرت امام خمینی ره، اقدام به تخلیه بار تجمیع شده دربنادر کشور نمودند.

کلهری تصریح کرد: پویایی درگردش چرخ صنعت حمل ونقل جاده ای، موجب ارتقا زیرساختهای فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و ...هرکشور می شود که این مهم مرهون جهد بی امان مجموعه ای پیوسته از خادمان عرصه راه است.

وی رانندگان بخش حمل ونقل عمومی جاده ای ( اعم از کالا و مسافر) و راهداران را درزمره این مجموعه دانست و یادآور شد: اختصاص بازه زمانی یک هفته ای ( 26 آذر لغایت 1 دی ماه ) با عنوان هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری، تجلیل از خادمان گمنامی است که جاده، عرصه فداکاری‌های آنان است .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم  نقش دیگر عوامل خدمتگزار در تامین ایمنی سفرهای برونشهری را تعیین کننده ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت: فارغ از ملاحظات متعارف، باید به همدلی، همسویی و هماهنگی تمامی خادمان عرصه راه ، بخصوص پلیس راه و راهداری و حمل ونقل جاده ای اذعان داشت.

محمدحسن کلهری درخصوص آیین های گرامیداشت هفته حمل ونقل، رانندگان وراهداری که دراستان قم برگزارشداظهار داشت: پیرو تاکید معاون محترم وزیر و رییس سازمان متبوع، مبنی بر برگزاری هرچه باشکوهتر آیین‌های گرامیداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری، همسو با دیگر استانهای کشور، برنامه هایی متناسب این ایام درقم نیز برگزار شد.

وی تقارن نخستین روز از هفته مذکور با روز جمعه را امری مبارک برشمرد و افزود: شرکت مدیر، معاونین و جمعی از کارکنان اداره کل متبوع در صفوف دشمن شکن و وحدت آفرین نماز جمعه قم، طلیعه هفته ای سرشار از امید را نوید بخشید.

کلهری شرکت چشمگیر کارکنان درامر خداپسندانه اهدا خون، دیدار مدیرکل، معاونین و ...با حضرت آیت ا...العظمی علوی گرگانی مدظله العالی، را درزمره دیگر برنامه های اجرا شده طی هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری برشمرد و ادامه داد: برگزاری نشست خبری مدیرکل و معاونین با اصحاب رسانه وشرکت دربرنامه های مردم و مسئولان صدای وسیمای مرکز قم، بخشی دیگر ازاین برنامه‌ها بود که درقم برگزار شد.

وی اختصاص پنج بیلبورد، نصب دهها بنر و پرچم ( منقش به آرم سازمان متبوع ) دراماکن معرف، ساخت کلیپ و مونشن‌گرافی، هشتگ گزاری و ..اقدامات مرتبط درفضای مجازی را تعداد دیگری از این برنامه‌ها دانست که درقم اجرا شده و ادامه داد: از برنامه‌های مناسب وبدیعی که برای نخستین بار و به ابتکار معاون محترم وزیر و رییس سازمان متبوع درسراسر کشور اجرا شد میتوان به برگزاری آیین شب یلدا ، که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور همکاران سراسر کشور درراهدارخانه اجرا شد اشاره کرد.

برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال داخلی( بین تیم‌های معاونت‌های اداره کل متبوع ) دیگر برنامه اجرایی هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری بود که مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم  بدان اشاره و اظهار داشت: دیدار فرمانده و روسای پاسگاه‌های پلیس راه، مدیرکل و معاون آزمایشگاه مکانیک خاک و ...با مدیر و معاونین این اداره کل از جمله برنامه های هفته مذکور بود که درفضایی سرشار صمیمیت برگزار شد.

محمدحسن کلهری اجرای رزمایش و همایش روز راهدار، که با حضور تنی چند از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد را از برنامه های خوب این هفته ارزیابی کرد و توضیح داد: طی اجرای همایش روز راهدار که در سالن اجتماعات اندیشه سرای جوان استانداری قم برگزار شد نسبت به تجلیل از خادمان برگزیده عرصه راه ( پلیس راه، راهداری و حمل ونقل، انجمن‌های صنفی شرکت‌ها، رانندگان، مجتمع‌های خدماتی بین راهی، رانندگان ) اقدام شد..

رژه باشکوه عوامل و ماشین آلات توانمند راهداری استان درمحور قدیم قم – تهران، دیگر برنامه ای بود که مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از آن با عنوان نماد حماسه حضور درصیانت و جلوگیری از انسداد راه‌های استان یاد کرد و افزود: از دیگر برنامه های متنوعی که درروز پایانی هفته راهداری و حمل ونقل جاده ای که دراستان قم و سالن اندیشه سرای جوان اجراشد، مداحی نوغلامان اهل بیت عصمت ع وسرودخوانی بانوان ناشنوا بود که مورد توجه همگان قرارگرفت .




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/30352