printlogo


درخواست همسر شهید مدافع حرم؛ قم را مملو از عکس سردار سلیمانی کنید
درخواست همسر شهید مدافع حرم؛ قم را مملو از عکس سردار سلیمانی کنید
کد خبر: 30354
همسر شهید مدافع حرم علی اکبر عربی گفت: با وجود اینکه دوسال از شهادت حاج قاسم سلیمانی می گذرد اما سردار برای ما خانواده شهدای مدافع حرم زنده است از مسئولان شهری می خواهیم شهر را پر از عکس سردار سلیمانی کنند تا همه بدانند حاج قاسم زنده است.
​​​مریم رضایی همسر شهید مدافع حرم  علی اکبر عربی و فرزند آزاده جانباز غلامحسین رضایی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن گرامی داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: بعد از گذشت دو سال از شهادت حاج قاسم هنوز رفتن ایشان را باور ندارم هر زمان تصویر ایشان را در فضای مجازی و یا در سطح شهر می بینم  باور نمی کنم که از میان ما رفته است.

وی گفت: بعد از شهادت همسرم وجود حاج قاسم برای ما و فرزندانمان همچون پدر بود که داغ دل فرزندان شهدا را التیام می بخشید به یاد دارم قبل از شهادت سردار قسمت شد من و فرزندانم سردار سلیمانی را زیارت کنیم دختر کوچکم آن زمان سه سال داشت  هنوز  خاطره روز دیدار با سردار را با خوشحالی تعریف می کند.

رضایی عنوان داشت: شهید عربی ارادت ویژه ای به حاج قاسم داشت و خود را سرباز مطیع حاج قاسم می دانست من و فرزندانم ارتباط عاطفی زیادی با علی داشتیم و بعد از شهادت ایشان واقعا خداوند بود که صبر را به ما داد و وجود حاج قاسم و سخنان وی قوت قلبی برای ما بود وقتی خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم دقیقا همان احساسی را داشتم که علی شهید شده بود ، حال و هوای شهر قم هم عجیب شده بود اصلا قابل توصیف نیست .

همسر شهید مدافع حرم علی اکبر عربی خاطر نشان کرد: خانواده شهدا فرزندان خود را در مکتب حاج قاسم تربیت خواهند کرد فرزندانمان برای آشنایی با راه پدران خود باید رسم و مرام سردار سلیمانی را بدانند و به آن عمل کنند حاج قاسم در دل عموم مردم راه پیدا کرد چون روح و جسم خود را خالصانه در راه خدا و نجات همه انسان های مظلوم قرار داده بود 

وی افزود: فضای مجازی که مدیریت آن دست صهیونیست ها است نام و عکس سردار سلیمانی را حذف می کند و حتی تحمل وجود یک عکس را در صفحات مجازی ندارد و فورا تصاویر را حتی اگر اشاره غیر مستقیم به سردار داشته باشد این یعنی دشمن از شهادت یک رزمنده بیشتر از زنده بودنش وحشت دارد، و همین کار دشمن باعث می شود ما در تربیت فرزندانمان برای شهادت مصمم تر شویم چون خون شهدا ترسناک تر از سلاح های پیشرفته است.

همسر شهید مدافع حرم علی اکبر عربی اضافه کرد: این حماقت دشمن خنده دار است واقعا با پاک کردن عکس سردار سلیمانی به چه هدفی می خواهد برسد راه و نام و رشادت های حاج قاسم در قلب و روح ما و فرزندان این سرزمین و دیگر مردمان آزادی خواه جهان ثبت شده است.

همسر شهید عربی گفت: عکس حاج قاسم روی دیوار خانه های ما در ادارات ما و پشت شیشه مغازه ها و‌ خودروهای ما نصب شده است دشمن با آن چیکار خواهد کرد اتفاقا حذف عکس سردار نشان از پیروزی ما در فضای مجازی دارد.

رضایی گفت: از طرف همه خانواده شهدا از  همه هموطنانی که به سردار سلیمانی ارادت دارند اما هنوز تصاویر حاج قاسم را در منزل محل کار و یا روی خودروهای خود نصب نکردند درخواست میکنیم این کار را انجام دهند مطمعن باشند اجر نصب تصویر شهیدی که دشمن را می ترساند مانند مجاهدت در میدان جهاد است.

وی گفت: با وجود اینکه دوسال از شهادت حاج قاسم سلیمانی می گذرد اما سردار برای ما خانواده شهدای مدافع حرم زنده است از مسئولان شهری می خواهیم شهر را  پر از عکس سردار سلیمانی کنند تا همه بدانند حاج قاسم زنده است.

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/30354