printlogo


رئیس‌جمهور در بدو ورود به قم:
برنامه‌ریزی خوبی برای سامان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام استان قم صورت‌گرفته است
 برنامه‌ریزی خوبی برای سامان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام استان قم صورت‌گرفته است
کد خبر: 30398
رئیس‌جمهور با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام استان قم گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای سامان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام استان قم از جمله فرودگاه صورت‌گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله رئیسی صبح امروز در بدو ورود به قم ضمن زیارت حرم حضرت معصومه (س) طی سخنانی اظهار داشت: سلام و درود بر مردم حماسه‌آفرین و بصیرت آفرین قم، امروز روز بصیرت و میثاق با ولایت است و حقیقتاً قم نماد بصیرت است، تاریخ حوزه علمیه قم، علما و جوانان قم نشان داده است که همواره چه در انقلاب و چه در قبل از انقلاب پیشتاز بودند.
وی ادامه داد: مردم قم در مبارزه با ستم، ظلم و حمایت از انقلاب همواره پیشگام بودند و امروز توفیقی است که در استان قم هستیم و امیدواریم در این سفر به برکت نام مبارک حضرت فاطمه معصومه (س) و به برکت اخلاص مردم قم ما نسبت به مسائل و مشکلات استان قم که امروز موردتوجه همگان است به‌عنوان مرکز نشر معارف دین همه مردم عالم قم شاخص است
رئیسی ابراز داشت: باید نسبت به قم توجه کرد و مشکلاتی و جود دارد که مردم را رنج می‌دهد و باید این مشکلات را حل کرد.
وی افزود: قبل از سفر بنده تیمی از سوی نهاد ریاست‌جمهوری در قم حضور پیدا کردند و از نزدیک در جریان امور استان قرار گرفته و نظرات مسئولان استان را نیز شنیدند.
رئیس‌جمهور ابراز داشت: پروژه‌های مانند فرودگاه قم باید به سامان برسند و برنامه‌هایی طراحی شده است تا این پروژه‌ها در مدت‌زمان کوتاهی به یک ساماندهی خوبی برسد.
وی افزود: مسئله مسکن جزء برنامه‌های سفر است تا با استفاده از ظرفیت‌ها این مشکل را حل کرد، قم به‌عنوان مرکزی که با 17 استان ارتباط دارد باید به‌عنوان یک محور قرار دهیم این استان ظرفیت‌های خوب معدنی و هم ظرفیت‌های بسیاری در زمینه کاری وجود دارد که باید از آن‌ها بهره برد.
رئیسی خاطرنشان کرد: دولت در خدمت علما، فقها و حوزه‌های علمیه خواهد بود.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/30398