printlogo


صبح امروز صورت گرفت؛
بازدید معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از شیرخوارگاه صدف قم + عکس
بازدید معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از شیرخوارگاه صدف قم + عکس
کد خبر: 30403
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور صبح امروز از شیرخوارگاه صدف قم بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  همزمان با سفر هیات دولت به قم  انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ، صدیقه صدیق تقی زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم و هیات همراه ازشیرخوارگاه و مرکز نوباوگان صدف بهزیستی قم بازدید کردند.
در جریان این دیدار علیرضا محمدی سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی قم ضمن تشریح خدمات مرکز و فرایند پذیرش ، نگهداری و ترخیص نوزادان و ایتام ارجاعی به مرکز ، مشکلات موجود را هم به تفصیل ارائه کردند.



خزعلی بعد از بازدید از بخشهای مختلف این مرکز و قدردانی از خدمات پرسنل ، کارشناسان ، مددکاران ، پرستاران ، مراقبین و مربیان مرکز خصوصا در ایام شیوع کرونا و عرض خداقوت ، با اشاره به فرسوده بودن ساختمان مرکز و ضرورت احداث ساختمانی با استانداردهای لازم و استحکام بنا و پیش بینی های فنی و پیگیری های مکرر استان جهت تامین اعتبار مذکور قول مساعد دادند موضوع را پیگیری نموده و تدابیری اتخاذ گردد تا با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی در اسرع وقت ساختمان شیرخوارگاه قم بازسازی شود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به نارضایتی برخی پرسنل از تبعیض در پرداختی پرسنل بهزیستی خصوصا در زمینه نداشتن سختی کار و فوق العاده ویژه اکثر کارکنان بهزیستی قول مساعد دادند موضوع را از طریق سازمان امور اداری و استخدامی پیگیری نمایند .


گفتنی است رئیس جمهور و جمعی از وزرا در سیزدهمین سفر استانی هیئت دولت امروز در قم حضور دارند.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/30403