printlogo


معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور؛
باید در حوزه فرهنگی هویت اصیل و اسلامی را به جوانان منتقل کنیم/دولت اجرای قوانین حجاب را قاطعانه دنبال می‌کند
باید در حوزه فرهنگی هویت اصیل و اسلامی را به جوانان منتقل کنیم/دولت اجرای قوانین حجاب را قاطعانه دنبال می‌کند
کد خبر: 30412
معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه پیشگیری همیشه در اولویت است، گفت: ما باید در حوزه فرهنگی بتوانیم هویت اصیل و اسلامی را به جوانان منتقل کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، انسیه خزعلی ظهر امروز در دیدار با بانوان استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی و یارانش اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا موضوع مهمی است که هیچگاه نباید از آن غافل شویم.
وی ادامه داد: در قم به دلیل مهاجر پذیر بودن به ویژه وجود آسیب‌هایی در حوزه خانواده باید برنامه‌ریزی اساسی در حوزه خانواده داشته باشیم.
معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به برنامه های دشمنان در حوزه جمعیت و حمله به بنیان خانواده های ایرانی تصریح کرد: دشمنان نسل ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده‌اند و فضای مجازی که اگر درست نشود می‌تواند کشنده نسل باشد، دشمنان نقشه‌هایی هم برای از بین بردن اقتصاد ما و هم برای از بین بردن نسل ما، برنامه‌ریزی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه پیشگیری همیشه در اولویت است، تاکید کرد: ما باید در حوزه فرهنگی بتوانیم هویت اصیل و اسلامی را به جوانان منتقل کنیم.
دولت برای اجرای قوانین در حوزه حجاب قاطعانه ورود خواهد کرد
خزعلی با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت مردم برای رفع برخی از آسیب‌ها در حوزه بانوان، گفت: قانون‌های بسیاری در مورد حجاب داریم که متاسفانه تا به امروز اجرا نشده است اما دولت برای اجرای این قوانین قاطعانه ورود می‌کند.
وی با بیان اینکه مسئله حجاب باید از ادارات شروع شود، افزود: قانون‌های بسیاری در مورد حجاب داریم که متاسفانه تا به امروز اجرا نشده است اما دولت برای اجرای این قوانین قاطعانه ورود می‌کند.
تجرد قطعی یکی از تهدیدهای جدی کشور است
معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تجرد قطعی یکی از تهدیدهای جدی کشور است؛ برای زوج‌های دهه شصت وام‌های خاصی در نظر گرفته شده است که امیدواریم بخشی از مشکل را رفع کند.
وی با اشاره به علل کاهش جمعیت به دلیل مسائل اقتصادی، بیان داشت: ما در این حوزه به دنبال وعده‌های غیرقابل تحقق نیستیم اما در حد توان تامین امکانات مورد نیاز برای ازدواج را دنبال خواهیم کرد.
در حد توان امکانات ازدواج را فراهم خواهیم کرد
خزعلی با اشاره به حضور موثر بانوان در اجتماع خاطرنشان کرد: خود بانوان باید به صحنه ورود کرده و میدان‌داری کنند، البته تلاش ما این است که با مشارکت بانوان مسائل مرتبط با بانوان را رفع کنیم.


انتهای پیام/150


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/30412