printlogo


رئیس مؤسسه خاتم در گفتگو با قم فردا:
سردار سلیمانی خانواده را محور و عمود جامعه می‌دانست
سردار سلیمانی خانواده را محور و عمود جامعه می‌دانست
کد خبر: 30587
رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم با بیان این که نگاه سردار سلیمانی به خانواده بسیار دقیق و اصولی بود، گفت: ایشان خانواده را محور و عمود جامعه می‌دانست.
سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ش با اشاره به سیره و منش حاج قاسم سلیمانی در خصوص خانواده و خانواده محوری اظهار داشت: سردار دل‌ها یک جمله معروفی دارند که می‌گویند: جامعه ما خانواده ماست و این‌ها فرزندان ما هستند.
وی ادامه داد: این نگاه سردار سلیمانی به مقوله خانواده و اساساً رویکرد خانواده محوری در نگاه ایشان حائز اهمیت و قابل‌ستایش است.
چاوشیان ابراز داشت: خانواده در نگاه سردار سلیمانی که یک چهره بین‌المللی بود به‌عنوان محور و ستون بود.
وی توصیه و فرمایشات رهبری در خصوص خانواده را موردتوجه قرار داد و گفت: در تعبیری که رهبر معظم انقلاب در خصوص خانواده محوری دارند به این معنا است که جامعه در همه ابعاد فرهنگی اجتماعی سیاسی و نظامی و … باید خانواده محور باشد.
رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم به توجه و نگاه حاج قاسم به خانواده اشاره کرد و بیان داشت: ایشان در کنار تمامی مشغله‌هایی که داشتند به خانواده بها می‌دادند به‌طوری‌که بارهاوبارها ایشان به خانواده‌های شهدا سر می‌زدند که همه نشانگر این بود که نگاهشان به خانواده جدی و راهبردی بوده و حتی به کودکان نیز توجه زیادی داشتند.
وی ادامه داد: این جمله سردار دل‌ها که این‌ها فرزندان ما هستند و اینکه نگاه حزبی و جناحی به خانواده ندارد و خانواده را به‌عنوان یک واحد مؤثر در سطح جامعه می‌بیند، درس‌آموز و نشان‌دهنده جایگاه خانواده است.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/30587