printlogo


تقابل فردوس قم با الوند قزوین
تقابل فردوس قم با الوند قزوین
کد خبر: 30607
هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه ۲۱ دی ماه با برگزاری ۷ دیدار آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه ۲۱ دی ماه با برگزاری ۷ دیدار آغاز می‌شود. در مهم‌ترین بازی این هفته تیم‌های گیتی پسند اصفهان و فولاد زرند ایرانیان به مصاف هم می‌روند. گیتی پسند تا قبل از بازی برابر فولاد زرند با ۴۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فولاد زرند ایرانیان هم تا قبل از بازی هفته هفدهم با کسب ۱۹ امتیاز جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

مس سونگون - سپاهان اصفهان

در دیگر بازی حساس روز سه شنبه تیم‌های مس سونگون و سپاهان اصفهان رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی تقابل علیرضا افضل و احمد باغبانباشی با شاگردان سابق خود است. این ۲ نفر فصل گذشته به عنوان مدیر فنی و سرمربی مس سونگون حضور داشتند. مسی‌ها تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر با ۳۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفته اند و سپاهان اصفهان هم با ۱۷ امتیاز در جایگاه دهم جدول مسابقات لیگ برتر جای دارد.

زندی بتن کلاردشت - سن ایچ ساوه

در آخرین بازی مهم روز سه شنبه ۲ تیم زندی بتن کلاردشت و سن ایچ ساوه مقابل هم قرار خواهند گرفت. زندی بتن بعد از آمدن رضا لک به عنوان سرمربی نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده است. به طوری که آن‌ها تا قبل از هفته هفدهم با ۱۷ امتیاز در رده نهم قرار دارند. همچنین تیم فوتسال سن ایچ ساوه هم با ۳۴ امتیاز جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

مجتمع فردوس قم - کراپ الوند قزوین

در ادامه مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، تیم‌های مجتمع فردوس قم و کراپ الوند قزوین به مصاف هم می‌روند. فردوس قم تا پیش از این بازی با ۱۹ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و کراپ الوند قزوین هم که بعد از آمدن محمود خوراکچی وضعیت خوبی در جدول پیدا کرده است، با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سن ایچ ساوه در جایگاه چهارم رقابت‌ها قرار دارد.

ملی حفاری اهواز - مقاومت البرز

دیگر بازی این هفته بین تیم‌های ملی حفاری اهواز و مقاومت البرز برگزار می‌شود. ملی حفاری که شرایط خوبی در جدول ندارد، تا قبل از دیدار هفته هفدهم با کسب ۸ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفته است و یکی از شانس‌های سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید. از طرفی مقاومت البرز هم تا قبل از بازی این هفته با ۳۱ امتیاز جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص داده است.

راگای تهران - فرش آرای مشهد

تیم‌های راگای تهران و فرش آرای مشهد دیگر بازی مهم این هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال را برگزار می‌کنند. فرش آرا بعد از اینکه مجید مرتضایی سرمربی خود را از دست داد، قدرت بهادری بازیکن سابق تیم ملی کشورمان را به عنوان مربی - بازیکن به خدمت گرفت. این تیم تا قبل از دیدار هفته هفدهم با ۱۸ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و راگای تهران هم با ۱۵ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول جای گرفته است.

شهروند ساری - چیپس کامل مشهد

تیم‌های شهروند ساری و چیپس کامل مشهد هم آخرین بازی این هفته را برگزار می‌کنند. ساروی‌ها تا پیش از شروع هفته هفدهم با ۹ امتیاز در رده سیزدهم جای دارند و به همراه ملی حفاری اهواز از شانس‌های اصلی سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آیند. از سوی دیگر تیم فوتسال چیپس کامل مشهد هم با ۱۵ امتیاز جایگاه دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

برنامه کامل مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مجتمع فردوس قم - کراپ الوند قزوین/ سالن شهید حیدریان قم

زندی بتن کلاردشت - سن ایچ ساوه/ سالن بعثت مازندران

گیتی پسند اصفهان - فولاد زرند ایرانیان/ سالن پیروزی اصفهان

شهروند ساری - چیپس کامل مشهد/ سالن پیروزی اصفهان

راگای تهران - فرش آرای مشهد/ سالن آیت الله طالقانی

مس سونگون - سپاهان اصفهان/ سالن شهید پورشریفی تبریز

ملی حفازی اهواز - مقاومت البرز/ سالن امام رضا (ع) اهواز



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/30607