printlogo


ستاد اجرایی فرمان حضرت امام منشاء خدمات شایسته‌ای به محرومان بوده است
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام منشاء خدمات شایسته‌ای به محرومان بوده است
کد خبر: 33594
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: ستاد در سال‌های اخیر منشاء خدمات شایسته‌ای به محرومان و مستضعفان بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد حاجی زاده در بازدید از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قم، با اشاره به نقش مهم و تلاش‌های اثرگذار این ستاد در عرصه‌های گوناگون خدمت به مردم و محرومیت زدایی، از نقش آفرینی و خدمات ماندگار این مجموعه در ایام کرونا در سطح کشور و استان قم قدردانی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: ستاد در سال‌های اخیر منشاء خدمات شایسته‌ای به محرومان و مستضعفان بوده و امیدواریم در مدیریت جدید این خدمات با قوت بیشتری ادامه یابد.

حاجی زاده یکی از ماموریت‌های ستاد را توجه به محرومان دانست و گفت: رسیدگی به مستضعفان و محرومان جامعه وظیفه‌ای است که امام راحل عظیم الشان ما بار‌ها بر آن تاکید نموده و مقام معظم رهبری نیز همواره از دغدغه هایشان بوده و لذا این موضوع مسئولیت در این ستاد را خطیر و با اهمیت می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در این دیدار با اشاره به سوابق مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قم گفت: آقای عبدی از نیرو‌های جوان و با انگیزه و انقلابی است و قطعا با حضور ایشان شاهد توسعه خدمات به محرومان واقعی خواهیم بود.

سید مهدی قریشی، خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ایام کرونا را ستودنی دانست و گفت: این ستاد در روز‌هایی که مردم نیازمند به توجه بیشتر دولت بودند به خوبی در میدان عمل حاضر شد و کسری‌های موجود را جبران نمود و ضمن تامین نیازمندی‌های جامعه و توزیع بسته‌های حمایتی، با تولید واکسن برکت نقش موثری در بهبود وضعیت کرونا ایفا نمود.

او گفت: ستاد اجرایی در قم جزو مجموعه‌های پیشرو در ایام کرونا بود و امیدواریم در تمامی عرصه‌ها تداوم این نقش را شاهد باشیم.

در این جلسه احمد عبدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گزارشی از وضعیت موجود ستاداجرایی و برنامه‌های خود ارائه نمود.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/33594