printlogo


در راستای تحقق‌بخشی به شعار سال؛
جشنواره ایده های فناورانه در قم برگزار می‌شود
جشنواره ایده های فناورانه در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 33643
جشنواره ایده های فناورانه در راستای تحقق‌بخشی به شعار سال با همکاری بسیج دانشجویی استان قم، دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری در قم برگزار می‌شود.
علی اقبالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ، اظهار داشت: اصلی‌ترین رسالت و هدف بسیج حرکت در مسیر منویات و بیانات رهبر انقلاب اسلامی است.
وی افزایش امید در جامعه را مهم برشمرد و ابراز داشت: برای توسعه و پیشرفت نیاز به این داریم که در جامعه امیدآفرینی ایجاد شود و در واقع باید جهاد امید آفرینی راه در کشور ترویج دهیم.
اقبالی تصریح کرد: امروز در حالی برخی افراد از ضعف کشور در حوزه اقتصاد سخن می‌گویند که کشور ما جز ۲۰ اقتصاد اول جهان است از همین رو نباید اجازه بدهیم که عده‌ای مغرض بذر ناامیدی را در دل مردم بکارند.
وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: در راستای تحقق‌بخشی به شعار سال با همکاری دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری و بسیج دانشجویی استان قم اقدام به برگزاری جشنواره ایده های فناورانه کردیم.
دبیر جشنواره ایده های فناورانه در بیان اهداف این جشنواره ابراز داشت:  زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت دانشجویان در عرصه‌های دانش‌بنیان از جمله اهداف این جشنواره است.
وی به زمان ارسال ایده‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: از سوم خرداد ارسال آثار در زمینه فنی و مهندسی شروع می‌شود و  تا آغاز هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت.
اقبالی ابراز داشت: نمایشگاهی از  ۸ الی ۱۳ آبان برگزار و در نهایت 13 آبان‌ماه امسال و در روز استکبارستیزی اختتامیه جشنواره  برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: کلیه دانشجویان استان قم می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و طرح‌ها و ایده های خودشان را ارسال کنند.



انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/33643