printlogo


رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران:
جشنواره ایده های فناورانه عرصه را برای معرفی استعدادها فراهم کرده است
جشنواره ایده های فناورانه عرصه را برای معرفی استعدادها فراهم کرده است
کد خبر: 33650
حوزه/ رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران گفت: جشنواره ایده های فناورانه عرصه را برای معرفی استعدادها فراهم کرده است.
 

  حمید زارع رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری شده است که نشان‌دهنده اهمیت مقوله تولید دانش‌بنیان در کشور است.
وی افزود:  همه دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها وظیفه دارند تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند تا تولید دانش‌بنیان در کشور رونق پیدا کند.

وی به اهمیت دانشگاه‌ها در مقطع کنونی اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌های امروز دانشگاه‌های نسل پنجم هستند که باید انسان‌ساز و تمدن‌ساز باشند و در راستای مسئولیت اجتماعی که بر عهده دارند در بین مردم ایجاد انگیزه و امید آفرینی کنند.
رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران تاکید کرد: بحمدالله زمینه‌های رشد در کشور فراهم است و در این میان نیاز است که در بین دانشجویان انگیزه و امید را ایجاد کنیم.

زارع برگزاری جشنواره ایده های فناورانه را موردتوجه قرارداد و افزود: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب به‌خوبی موضوع جهاد تبیین را مطرح فرمودند این جشنواره نیز تبیین گر است.

وی تصریح کرد: این جشنواره عرصه‌ای را برای معرفی استعدادها فراهم کرده است عرصه‌ای را برای معرفی استعدادها فراهم کرده است و این شرکت‌های دانش‌بنیان هستند که باید به‌دقت این افراد را تحت‌نظر داشته باشند.

زارع افزود: نسل جوان باید ببیند و درعین‌حال آموزش ببیند تا بتواند پله‌های ترقی را طی بکند.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/33650