printlogo


نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:
پشت سر رهبری راه شهدا را ادامه می دهیم/روحانیت تا نابودی استکبار به جهاد خود ادامه می دهد
پشت سر رهبری راه شهدا را ادامه می دهیم/روحانیت تا نابودی استکبار به جهاد خود ادامه می دهد
کد خبر: 33737
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه روحانیت پشت سر رهبری راه شهدا را ادامه می دهد گفت: روحانیت تا نابودی استکبار به جهاد خود ادامه می دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی امروز در کنگره بزرگداشت 4هزار شهید روحانی که در مصلی قدس قم برگزار می شود اظهار داشت: خیر مقدم و خوش آمد را باید میزبان و صاحب مجلس بگوید. میزبان و صاحب این جلسه شهدا هستند و این خیرمقدم را خود آنها می گویند.
وی ادامه داد: ما اینجا هستیم که به شهدا روحانی بگوییم ما می خواهیم از شما کسب حیات کنیم، حیات طیبه چون شهید فقط زنده نیست بلکه احیاگر است و به جامعه و افراد حیات می بخشد. شهدا رنگ الهی دارند . شهدا قدرت احیای جان‌ها را دارد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: آمده ایم بشارت و پیام راه شما را بشنویم آمده ایم این بشارت را با قدرت ادامه دهیم. ما با پیام شما همه نگرانی ها و خوف ها و حزن ها را کنار می ریزیم و پشت سر رهبری راه شما را ادامه می دهیم.
وی اضافه کرد: این میزبانان عزیز، آمده ایم با شما میثاق و پیمان مجدد ببندیم ما آمده ایم باشما پیمان ببندیم و صراط مستقیم که همان راه مستقیم است را با قدرت ادامه دهیم. آماده ایم با شما با امام خودمان تجدید میثاق کنیم. می گوییم ای رهبر عزیز، حوزه علمیه و روحانیت همچون گذشته علاوه بر دعوت به دین امروز بیش از گذشته در جهاد و ولایت پذیری آماده است با بصیرت و پیشتاز است.
حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: حوزه های علمیه با شما پیمان می بندند تا با تمام قدرت راه را ادامه دهند. تهمت و فضای سازی ها دشمنان نمیتواند روحانیت را از سنگر خارج کند.  به استکبار می گوییم به کوری چشم شما امروز روحانیت و حوزه های علمیه با آمادگی بیشتر و تاثیر گذاری بیشتر در مقابل شما ایستاده اند و تا نابودی ظلم و ظالم و استکبار به جهاد خود ادامه می دهند. هرگز جهاد در راه خدا روحانیت را خسته نمی کند و هرگز ناامید نمی شوند.
وی عنوان کرد:  امروز هم حوزه های علمیه زنده تر و انقلابی تر و از لحاظ کمی و کیفی قوی تر به پای انقلاب ایستاده است و در کنار این امت تا پیروزی کامل و تحویل دادن این انقلاب به آخرین حجت خدا راه خود را ادامه می دهد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدای روحانیت محدود به دفاع مقدس نیستند، گفت: در راستای برگزاری کنگره شهدای روحانی، 711 یادواره شهرستانی و 55 کنگره استانی که 35مورد سال های قبل و 20مورد امسال برگزار شده است.
وی ادامه داد: 57 شهید برای دوران مشروطه و بیش از 3600 نفر شهدای دوران دفاع مقدس می باشند.
حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به اینکه عضویت 3314 نفر از شهدای روحانی بسیجی است، گفت: 381 نفر عضویت سپاه، 27 نفر عضویت ارتش، 16 نفر عضویت نیروی انتظامی، 33 نفر عضویت جهاد سازندگی، 21نفر عضویت قوه قضائیه، 22نفر نماینده مجلس و 6 نفر با عضویت صدا و سیما هستند.
وی ادامه داد: از این تعداد 2259 نفر تحصیلات سطح مقدماتی ، 937 نفر تحصیلات سطح یک، 251 نفر تحصیلات سطح دو ، 88 نفر تحصیلات سطح سه، 181 نفر تحصیلات سطح چهار و 30 نفر تحصیلات سطح اجتهاد را داشته اند.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/33737