printlogo


در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛
آیا امکان تردد خودروهای شخصی در اتوبان قم تهران روز ۱۴خرداد وجود دارد؟/ توصیه های پلیس راه قم در خصوص تردد جاده ای روز ۱۴ خرداد
آیا امکان تردد خودروهای شخصی در اتوبان قم تهران روز ۱۴خرداد وجود دارد؟/ توصیه های پلیس راه قم در خصوص تردد جاده ای روز ۱۴ خرداد
کد خبر: 33934
رییس پلیس راه استان قم با اشاره به اینکه برای حضور زائران قمی مرقد امام خمینی خودروهای عمومی در نظر گرفته شده گفت: امکان تردد در حوزه قم برای سواری ها وجود دارد اما ممکن است در حوزه تهران محدودیت های وجود داشته باشد.
​​​​سرهنگ مختار پناهی رئیس پلیس راه استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: با توجه به تعطیلات آخر هفته و ایام ۱۴ و  ۱۵ خرداد پیش بینی تردد و ترافیک سنگین در محورهای قم می شود و در روزهای آینده محورهای اصلی مانند آزاد راه قم_تهران، آزاد راه قم_ کاشان و بزرگراه سلفچگان داری ترافیک سنگین خواهد بود.

رییس پلیس راه استان قم افزود: با توجه به این وضعیت از مردم درخواست می کنیم از سرعت غیر مجاز و سبقت پرهیز کنند و رعایت فاصله طولی را در هنگام تردد در جاده ها داشته باشند، از توقف در باند اضطراری در شانه راست  جاده ها پرهیز کنند.

پناهی ادامه داد: امسال متاسفانه بیشترین تصادفات استان در محورهای فرعی و روستایی رخ داد با توجه به اینکه پیش بینی تردد زیاد در این محورها می شود درخواست داریم در این محورها هم قوانین جاده ای رعایت شود.


رییس پلیس راه استان قم در پاسخ به این سوال که آیا مردم قم در روز ۱۴ خرداد می توانند با خودروی شخصی برای حضور در مرقد حضرت امام در اوتوبان قم_ تهران تردد کنند؟ گفت: آنچه که پیش بینی شده این است که زائران مرقد امام که از قم حرکت می کنند با اتوبوس و ناوگان حمل و نقل عمومی در این مراسم شرکت کنند البته در حوزه قم منع تردد سواری نداریم اما ممکن است در حوزه تهران از سمت حسن آباد به مرقد امام محدودیت های اعمال شود.

وی ادامه داد: اتوبوس های که از قم و دیگر استان ها به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) حرکت می کنند در پارکینگ های که مشخص شده است توقف می کنند، پلیس راه همراه کاروان هایی که از قم به سمت مرقد امام عزیمت می کنند حضور دارد هم برای رفت و هم برای برگشت پوشش محوری داریم.

 رییس پلیس راه استان قم بیان داشت: پیش بینی لازم برای بازگشت کاروان های اعزامی از قم و دیگر کاروان ها که از قم عبور می کنند و برای زیارت حرم حضرت معصومه سلام الله علیه در قم توقف می کنند انجام شده است. 


پناهی عنوان داشت: در حال حاضر ترافیک در محور قم _ تهران نیمه سنگین و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد، و همه پرسنل پلیس راه و توان خودرویی و موتوری  در این ایام در محورهای قم حضو‌ر دارند.

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/33934