printlogo


دبیر بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم:
چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش معارفی در قم برگزار می شود
چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش معارفی در قم برگزار می شود
کد خبر: 34232
دبیر برگزاری بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش معارفی در قم برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام اسکندری ظهر امروز در نشست خبری در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم که پیرامون چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم جمهوری اسلامی در بخش معارفی برگزار شد اظهار داشت: چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران در بخش معارفی در قم برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد:برگزاری این دوره از مسابقات از اهمیت خاصی برخوردار است همچنین رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای به این مسابقات دارند.
مدیرکل اوقاف استان قم بیان داشت: برگزاری این مسابقه در عرصه داخلی و بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت خاصی در معرفی هویت دینی، فرهنگی و مذهبی برخوردار است.
همچنین در ادامه این جلسه سید محمد صالحی نژاد گفت: این دوره از مسابقات چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی است که در قسمت معارفی در قم برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد:  بخش معارفی این دوره از مسابقات در سه بخش تفسیر عمومی قرآن و سوره مبارکه شعرا و نهج البلاغه و دعاهایی از صحیفه سجادیه ترتیب خواهد یافت.
دبیر برگزاری بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی افزود: ثبت نام بخش معارفی از ۲۱ اردیبهشت گذشته شروع شد و تا ۲۵ خرداد ادامه داشت اما ثبت نام تا دهم تیرماه تمدید شده‌است.
وی عنوان کرد: با توجه به این که قم‌ میزبانی این دوره از بخش معارفی را دارد کار ویژه ای در این استان انجام‌ شد و با مراکز حوزوی و دانشگاهی ارتباط برقرار شده‌است.
صالحی نژاد ابراز داشت: تیزر تبلیغاتی این بخش از مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی آماده شده‌است و ضمن انتشار در شبکه‌های اجتماعی از صدا و سیمای استانی قم نیز پخش می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان بخش معارفی مردادماه به صورت آنلاین در مرحله اول مسابقات شرکت کرده و به سئوالات چهار گزینه‌ای پاسخ می‌دهند. مرحله نهایی نیز آذرماه به صورت حضوری با حضور ۱۵۰ نفر از خواهران و برادر منتخب در مدرسه امام کاظم(ع) قم برگزار خواهد شد.
دبیر برگزاری بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی یادآور شد: مسابقات در این بخش برای افراد بالای ۱۸ سال است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه اینترنتی  www.quraniran.ir  کنند.

انتهای پیام/



لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34232