printlogo


پایان مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد استان قم
پایان مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد استان قم
کد خبر: 34259
مسابقات فوتبال خیابانی «جام شهدای ۱۵ خرداد» خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قم با تجلیل از دو تیم برتر نونهالان و نوجوانان به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آئین اختتامیه مسابقات فوتبال خیابانی، جام شهدای ۱۵ خرداد عصر امروز با محوریت خانه‌های احسان و حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قم، مسئولین استانداری، شورای شهر و مسئولین خانه‌های احسان این استان در سالن امام علی (ع) شهر قائم قم برگزار شد.
 

این مسابقات با عنوان «جام شهدای پانزده خرداد» و به همت بنیاد پانزده خرداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت نفت پارس، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و معاونت اجتماعی و امور استان‌های ستاد در سراسر کشور انجام شد.

هدف از برگزاری این مسابقات، افزایش روحیه فعالیت تیمی، استعدادیابی، ایجاد نشاط و پویایی، تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به ورزش همگانی و حرفه‌ای در مناطق کم برخوردار و محروم بوده است.

در پایان این مراسم از تیم‌های محله شهر قائم و شهدای دروازه ری به عنوان تیم های برتر، داوران و بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34259