printlogo


مهلت شرکت در بخش معارف چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن تمدید شد
مهلت شرکت در بخش معارف چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن تمدید شد
کد خبر: 34282
دبیر بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم گفت: بخش معارفی این دوره از مسابقات در سه بخش تفسیر عمومی قرآن و سوره مبارکه شعرا و نهج البلاغه و دعاهایی از صحیفه سجادیه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا  سید محمد صالحی نژاد در نشست خبری پیرامون چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم که در سالن جلسات اداره کل اوقاف استان برگزار شد،اظهار داشت: بخش معارفی این دوره از مسابقات در سه بخش تفسیر عمومی قرآن و سوره مبارکه شعرا و نهج البلاغه و دعاهایی از صحیفه سجادیه برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام بخش معارفی از 21 اردیبهشت آغاز و تا 25 خرداد ادامه خواهد داشت و زمان ثبت نام 10 تیر برای رشته های معارفی و 31 تیرماه رشته های آوایی تمدید شد.

دبیر بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بیان کرد: یبا توجه به اینکه استان قم میزبان این دوره از مسابقات قرآنی است با مراکزحوزوی و دینی ارتباط برقرارکرده و تیزری درباره برگزاری این مسابقات آماده و در حال پخش است.

صالحی نژاد تصریح کرد: از همه اقشار مردم دعوت می شود در این مسابقات ثبت نام کنند، مراسم اختتامیه آذرماه در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان بخش معارفی مردادماه به صورت آنلاین در مرحله اول مسابقات شرکت کرده و به سئوالات چهار گزینه‌ای پاسخ می‌دهند، مرحله نهایی نیز آذرماه به صورت حضوری با حضور 150 نفر از خواهران و برادر منتخب در مدرسه امام کاظم(ع) قم برگزار خواهد شد.

دبیر بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خاطرنشان کرد: علاقمندان برای ثبت نام در بخش معارفی می‌توانند به سایت www.quraniran.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34282