printlogo


آیت الله نوری همدانی:
مردم ستون دین و سپر در برابر دشمن هستند/مشکلات مردم با جدیت حل و فصل شود
مردم ستون دین و سپر در برابر دشمن هستند/مشکلات مردم با جدیت حل و فصل شود
کد خبر: 34309
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مردم ستون دین و سپر در برابر دشمن هستند لذا حمایت و پشتیبانی از آنها ضروری است، گفت: مردم در تمامی صحنه‌ها پشتیبان نظام بوده و هستند و در تمام صحنه ها حضور فعال دارند از این رو باید در راس امر خدمت به مردم مورد توجه قرار گیرند و مشکلاتشان رفع شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله نوری همدانی صبح امروز در دیدار با آیت الله محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه ضمن قدردانی از اقدامات رئیس قوه قضاییه در امر احقاق حق و اجرای عدالت به فرازهایی از نامه حضرت امیر(ع) خطاب به مالک اشتر پیرامون نحوه تعیین قضات اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت امیر(ع) تاکید دارند که قضات باید از میان افضل اشخاص انتخاب شوند و از آنها پشتیبانی و حمایت صورت گیرد.

وی با اشاره به تاکیدات حضرت امیر(ع) مبنی بر حمایت از مردم و مظلومان گفت: طبق فرمایشات امیرالمومنین علی(ع)، مردم ستون دین و سپر در برابر دشمن هستند لذا حمایت و پشتیبانی از آنها ضروری است و بحمدالله قوه قضاییه و شخص رئیس دستگاه قضا در مدت اخیر در مقام احقاق و استیفای حقوق مردم گام‌های خوبی را برادشته‌اند.

این مرجع تقلید خطاب به رئیس قوه قضاییه ابراز داشت: احقاق حق و اجرای عدالت، از امور بسیار خطیر و مهم است که امروز این مسئولیت بر عهده شما به عنوان رئیس قوه قضاییه است و بحمدالله تا اینجا توانسته‌اید این مهم را تحقق بخشید و ما برای توفیقات شما در ادامه این مسیر دعا می‌کنیم.

وی بیان داشت: امروز قاطعیت، اراده و راهبردهای رئیس قوه قضاییه بسیار تاثیرگذار و خوب ارزیابی می‌شود و کارهای شایسته‌ای در دستگاه قضایی در راستای خدمت به مردم صورت گرفته است.

آیت الله نوری همدانی درخاتمه با اشاره به موضوع دریافت دیرکرد وام بیان داشت: ربا و ذلت در برابر دشمن دو گناهی است که طبق آیات قرآن تاثیرگذاری آنها در جامعه از سایر گناهان بیشتر است.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34309