printlogo


اتفاق ویژه برای سرخ‌ها با جذب سعید صادقی/ پرسپولیس تیم ملی شد!
اتفاق ویژه برای سرخ‌ها با جذب سعید صادقی/ پرسپولیس تیم ملی شد!
کد خبر: 34564
تعداد نمایندگان پرسپولیس در تیم ملی باتوجه به خرید سعید صادقی افزایش خواهد یافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با توجه به عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات، شمار ملی پوشان این تیم نیز افزایش یافت.

سعید صادقی، سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی ۴ خرید پرسپولیس هستند که احتمال حضورشان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر زیاد است و همگی ملی پوش به حساب می‌آیند هرچند پورعلی گنجی به واسطه مصدومیت اخیر، کمی از ترکیب فاصله گرفته اما با درخشش دوباره در جمع سرخپوشان پایتخت می‌تواند جایگاهش را در تیم ملی نیز پس بگیرد.

از سویی مهدی ترابی، میلاد سرلک و وحید امیری را هم می‌توان جز ملی پوشان قطعی پرسپولیس دانست و کمال کامیابی نیا، فرشاد فرجی و دانیال اسماعیلی فر نیز اخیرا در برخی اردوها حضور داشته‌اند و قابلیت جلب توجه کادرفنی تیم ملی را دارند. به این ترتیب جمع بازیکنان مدعی تیم ملی در پرسپولیس به عدد ۱۰ رسیده است.

افزایش ملی پوشان پرسپولیس، بدون شک به عملکرد خوب باشگاه در نقل و انتقالات بازمی‌گردد که از هفته ها قبل در اندیشه جذب نفرات مد نظر کادرفنی بود.

باید دید در ادامه نقل‌ و انتقالات تابستانی، برنامه باشگاه پرسپولیس چیست و آیا باز هم جذب ملی پوش دیگری در دستور کار قرار دارد یا خیر.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34564