printlogo


اعلام برنامه‌های هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در قم
اعلام برنامه‌های هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در قم
کد خبر: 34624
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی و رسانه‌ای در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام ذاکری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده، افزود: پنجم تیرماه سالروز ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست منافقین کوردل و ایادی استکبار، هفتم تیر سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان و دوازدهم تیر سالروز حمله و شلیک ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و شهادت ۲۹۰ از مسافران بی گناه این پرواز به دست ارتش جنایتکار آمریکاست.

وی با بیان اینکه آیین و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای هفتم تیر، فردا برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان و مردم قدرشناس قم می‌توانند ساعت ۸:۳۰ صبح در گلزار شهدای شیخان برای ابراز ارادت و غبار روبی از مزار این شهدای گرانقدر حاضر شود.

حجت الاسلام ذاکری، افزود: مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نیز سه شنبه هفتم تیر بعد از فریضه مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با موضوع حقوق بشر آمریکایی ایراد سخن خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای نشان دادن چهره حقیقی رژیم آمریکاست، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ محصول و اثر رسانه‌ای در طول این هفته از صدا و سیمای مرکز استان به تصویر در می‌آید.

حجت الاسلام ذاکری گفت: در طول این یک هفته نمایشگاه‌های تصویری از افشای حقوق بشر آمریکایی در نگار گذر خیابان شهدا و صحن صاحب الزمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) جهت بازدید عموم برپا می‌شود.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34624