printlogo


مدیر کل راه و شهرسازی استان قم در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛
ثبت نام جدید مسکن ملی در قم فقط برای کهک انجام می شود
 ثبت نام جدید مسکن ملی در قم فقط برای کهک انجام می شود
کد خبر: 34960
مدیر کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ نزدیک ۱۳۲ هزار نفر در نهضت ملی مسکن در قم ثبت نام کردند گفت: سایت مسکن ملی تنها برای ثبت نام در شهر کهک برای استان قم باز شده است.
صادقی مدیر کل راه و شهرسازی استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  اظهار داشت: تا پایان سال ۱۴۰۰  ثبت نام مسکن ملی در قم انجام شد و هیچ محدودیتی نیز برای ثبت نام وجود نداشت سایت ثبت نام نیز دست وزارت راه و شهرسازی بود و استان ها دخالتی در باز و بسته بودن سایت ندارند.

صادقی تصریح کرد: نزدیک ۱۳۲ هزار نفر در استان قم در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۸۰ درصد پالایش ها انجام شده است و برای افرادی که شرایط داشتند پیامکی جهت افتتاح حساب ارسال شده است، برخی از افراد نیز واجد شرایط نبودند و از این طرح حذف شدند.

وی گفت: در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر باز شدن سایت ثبت نام مسکن ملی منتشر شده است اما باید گفت سایت برای همه استان ها باز نشده است و تنها برای برخی از استان ها باز شده و برای استان قم نیز فقط برای شهر کهک ثبت نام با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر امکان پذیر است.


مدیر کل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: در شهر قم با توجه تعداد بالای ثبت کننده و کمبود زمین برای شهر قم ثبت نام امکان پذیر نبود به همین جهت وزارت راه و شهرسازی برای شهر قم سایت را باز نکرده است، استان های دیگر نیز همین شرایط دارند وزرارت خانه آمار همه استان ها از جمله تعداد ثبت نام کنندگان و واجدان شرایط و زمینی که تامین شده است را دارد ، شهرهایی که زمین مازاد دارند سایت برای ثبت نام باز شده است و شهرهایی مانند قم و تهران و کردستان که زمین نسبت به ثبت نام کننده کم است و برای ثبت نامی های قبلی هم نتوانستند زمین تامین کنند سایت باز نشده است.

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/34960