printlogo


خبرنگاران قم قایقرانی کردند
 خبرنگاران قم قایقرانی کردند
کد خبر: 35285
رییس هیئت قایقرانی استان قم با اشاره به برگزاری دوره تفریحی و آموزشی قایقرانی برای خبرنگاران گفت: خبرنگاران نیروهای محرک جامعه هستند و نهادهای مختلف باید زمینه تفریح و اوقات فراغت این قشر را در طول سال فراهم کنند.
​​​​مجید ولی رییس هیئت قایقرانی استان قم با اشاره به برگزاری دوره تفریحی و آموزشی قایقرانی برای خبرنگاران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی روز خبرنگار به پاسداشت مقام خبرنگار این دوره به منظور آشنایی خبرنگاران قم با رشته قایقرانی‌ و ایجاد دو ساعت  فضای مفرح با همکاری مدیریت مجتمع فرهنگی نور برای تلاشگران عرصه رسانه  برگزار شد و به علت همزمانی روز خبرنگار با روز عاشورا این طرح در روز ۳ و ۴ مرداد ماه برگزار شد.

وی با اشاره اینکه ورزش قایقرانی دو جنبه تفریحی و حرفه ای دارد گفت: هیئت قایقرانی قم در هر دو بخش فعال است چون این رشته تفریحی است با روحیه خبرنگاران چون از قشر هنرمند هستند سازگاری دارد.

رییس هیئت قایقرانی استان قم گفت: خبرنگاران نیروهای محرم جامعه هستند که در طول سال با تمام وجود مسائل مختلف جامعه از جمله امور ورزشی را رصد و برای ارتقای آن تلاش می کنند و تنها یک روز به نام آنها در تقویم ثبت شده است،  تجلیل از مقام این عزیزان زحمت کش و فراهم آوردن زمینه تفریح برای جامعه خبری می تواند جز برنامه های ارگان های مختلف باشد.

ولی افزود: این طرح برای اولین بار در منطقه نیروگاه قم انجام شد که از این به بعد پایگاه هیئت قایقرانی استان قم در مجتمع فرهنگی نور مستقر خواهد شد و به این منظور هفت قایق جدید خریداری شد و تعدادی هم پارو و جلیقه نجات تهیه شد که تجهیزات هیئت در رشته کاناپولو کامل شد به طوری که ۱۶ قایق، ۱۶ پارو و دیگر تجهیزات در هیئت وجود دارد و می توانیم با این تجهیزات میزبان مسابقات کشوری هم باشیم.

رییس هیئت قایقرانی استان قم خاطر نشان کرد: شرایطی فراهم شده است که مردم قم مخصوصا محله های کمتر برخوردار با کمترین هزینه وارد این رشته آینده دار شوند.
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/35285