وی بابیان اینکه با ارسال این پیامهای صوتی مخاطبین نیازی به تماس با سامانه ۱۱۱ ندارند، عنوان کرد: همچنین در راستای حل این مشکل طی هفته جاری تعداد کارشناسان خود را نیز افزایش دادیم.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قم ادامه داد: پیگیریها نیز از طریق نهاد ریاست جمهوری مبنی بر اینکه فرد با کد ملی یا کد رهگیری از طریق سایت ۱۱۱ پاسخ را مشاهده کند، ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه افزایش حجم تماسها به دلیل پیگیری نامههای سفرها هست، بیان کرد: زمانی که بیش از ۲۰ نفر تماس میگیرند میگوید که منتظر بمانید این انتظار به دلیل این است که پنج کاربر پاسخگوی ۲۰ نفر هستند.
بهرامیان با اشاره به اینکه تماس با ۱۱۱ رایگان است، خاطرنشان کرد: اما مشکلاتی در این سامانه وجود دارد که با ارسال پیامهای صوتی تا هفتههای آتی، بخشی از این مشکلات برطرف خواهد شد.
آیتالله سید ابراهیم رییسی، رییسجمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی، دی ماه سال گذشته به استان قم سفر کرد.
لینک مطلب: | http://qomefarda.ir/News/item/35467 |