printlogo


ارشد نظامی آجا در قم خبر داد؛
رژه نیروهای مسلح قم در بلوار پیامبر اعظم
رژه نیروهای مسلح قم در بلوار پیامبر اعظم
کد خبر: 36574
ارشد نظامی آجا در قم از رژه نیروهای مسلح قم در روز ۳۱ شهریور در بلوار پیامبر اعظم قم خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سرهنگ  نعمت محسنی زرین ارشد نظامی آجا در نشست خبری کمیته نیروی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم که ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان آیت الله سعیدی ناحیه ویژه شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اجرای رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور به عهده ارتش قرار گرفته و هماهنگی ها و مقدمات کار فراهم شده و شاهد رژه باشکوه نیروهای مسلح خواهیم بود، مسیر رژه بلوار پیام اعظم از ستون ۴۱ و ساعت ۸ صبح انجام خواهد شد.


محسنی زرین عنوان داشت: رژه به صورت پیاده و نمایش  دست آوردهای نیروهای مسلح در دوران ۴۴سال انقلاب اسلامی  است تمام توان خود را پای کار آوردیم، به گفته رهبر معظم انقلاب  جهاد تبیین اصل مهمی در جهان امروز است از اصحاب رسانه درخواست می کنیم با انتشار برنامه های هفته دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب به معرفی  اهداف شهدا و کسانی که باعث شکوه انقلاب شدند بپردازند.

وی گفت: هدف از برنامه های هفته دفاع مقدس تقویت خوب باوری و الگو گرفتن از دفاع مقدس است و نباید پیروزی های دفاع مقدس به یک قشر خاص نسبت داد شود، این دفاع برای همه مردم ایران است که صحنه های زیبایی را به نمایش گذاشتند حتی بعد از دوران جنگ از جمله  در ۹ دی و دیگر صحنه های انقلاب این مردم بودند که سینه سپر کردند.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه عنوان داشت: تقویت خود باوری باید متمرکز برروی نقشه دشمن و رژیم صهیونسیتی باشد باید به ترویج فرهنگ ارزشی و اخلاق مداری بپردازیم،معرفی و بهره گیری از سبک زندگی شهدا باید همواره مور‌د توجه باشد.


محسنی زرین ادامه داد: خیلی از رسانه های مزدور در خصوص اتفاقات دوران دفاع مقدس حاشیه سازی می کنند در حالی که همه عملیات های دفاع مقدس از عقلانیت کامل برخوردار بود  از جمله عملیات والفجر که این روزها در دانشگاه های نظامی جهان تدریس می شود.
وی عنوان داشت: ارتش قم برای هفته دفاع مقدس  برنامه های پیش بینی شده کرده که برخی ها به صورت مشترک با سپاه انجام می شود و برخی نیز به صورت یگانی است از جمله تجلیل از سربازان نمونه، سرکشی از سایت های ارتش و عنوان رشادت های رزمندگان ارتش، دیدار با  خانواده شهدا و تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.



انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/36574