printlogo


۱۵ نمایشنامه صوتی آموزش روخوانی قرآن رونمایی می‌شود
۱۵ نمایشنامه صوتی آموزش روخوانی قرآن رونمایی می‌شود
کد خبر: 36584
مبتکر بازی‌های روخوانی قرآن برای کودکان گفت: تصمیم داریم با استفاده از ظرفیت بازی، قرآن را به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم و تا به حال این کار بازخورد خوبی داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، فخرالدین علی‌زاده فعال فرهنگی و قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی یکی از روش‌های یادگیری است کودکان از آن استقبال زیادی می‌کنند و برای کودکان یک موضوع مهم محسوب می‌شود، در قرآن نیز به بازی کردن کودکان اشاره شده؛ بنده تصمیم گرفتم با استفاده از این ظرفیت قرآن را به کودکان و نوجوانان آموزش دهم و تا به حال این کار بازخورد خوبی هم داشته است.

وی که خود از معلمان  با سابقه آموزش و پرورش و مبتکر روش جدید آموزش قرآن است، افزود: در کلاس‌های آموزشی که برگزار می‌کنیم نه تنها دانش‌آموزان بلکه مربیان مهدکودک‌ها و دبستان‌ها حضور پیدا می‌کنند تا بتوانند آگاهی خود را بالا ببرند و با استفاده از این روش در مدارس قرآن را با روش بهتری به دانش‌آموزان یاد دهند.

این شخصیت فعال فرهنگی و قرآنی تصریح کرد: این آموزش‌ها از طریق برگزاری ۱۸ دوره و هر دفعه با یک بازی برای دانش‌آموزان انجام می‌شود؛ این آموزش‌ها در سراسر کشور صورت گرفته است و مربیان مربوطه با استفاده از این ۱۸ روش ابتکاری توسط بنده به افراد زیادی آموزش می‌دهند.

علی‌زاده بیان کرد: با همکاری خانم رزیتا دغلاو‌ی‌نژاد و یکی از موسسه‌های قرآنی و فرهنگی تصمیم گرفتیم ۱۵ نمایشنامه صوتی آموزشی بازی‌های روخوانی قرآن را تهیه کنیم تا در شبکه‌های سراسری و قرآنی تلویزیون  پخش کنیم، این پروژه در حال تدوین است و بعد از گذشت فرآیند تولید منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است فخرالدین علی‌زاده ملقب به «عمو فخار» اولین مبتکر بازی‌های روخوانی قرآن در ایران محسوب می‌شود. وی با روش‌های جذاب و با رویکرد استفاده از فلش کارت، تابلوهای قرآنی و قصه‌های صوتی، روخوانی قرآن را با سه رسم‌الاملای عربی، فارسی و کم علامت آموزش می‌دهد.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/36584