printlogo


آیت‌الله نوری همدانی:
نیروی انتظامی در برقراری امنیت موفق عمل کرده است / هدف دشمن در فتنه اخیر ضربه‌زدن به‌ نظام بود
نیروی انتظامی در برقراری امنیت موفق عمل کرده است / هدف دشمن در فتنه اخیر ضربه‌زدن به‌ نظام بود
کد خبر: 36938
آیت‌الله نوری همدانی با بیان این که نیروی انتظامی در برقراری امنیت موفق عمل کرده است، گفت: هدف دشمن در فتنه اخیر ضربه‌زدن به‌نظام بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اهمیت امنیت در کشور اظهار داشت: امام صادق (ع) می‌فرمایند: مردم به سه چیز نیاز دارند: امنیت و عدالت و فراوانی نعمت و در این میان رشد و پیشرفت جامعه تنها در سایه امنیت تحقق پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی کشورمان در برقراری امنیت و ایجاد ثبات در جامعه موفق بوده است که جای تشکر دارد و این مهم را هم بدانید هر قدم شما در ثبات امنیت و ایجاد آرامش عبادت است.
آیت‌الله نوری همدانی حوادث اخیر در کشور را موردتوجه قرارداد و افزود: در این جریانات اخیر دشمنان با صرف هزینه‌های گزاف و تبلیغات وسیع از رسانه‌های معاند سعی در ضربه‌زدن به‌نظام مقدس اسلامی را داشتند.
وی با انتقاد از سیاست‌های مزدورانه آمریکا ابراز داشت: موضوع حقوق بشر به‌عنوان ابزاری در دست استکبار جهانی قرار گرفته تا بدین‌وسیله خواسته‌های نامشروع خویش را بر ملت‌های آزادی‌خواه تحمیل کنند.
این مرجع تقلید تأکید کرد: باید توجه داشت در حوادث اخیر برخی به دلیل هیجانات و تحت‌تأثیر قرارگرفتن رسانه‌های بیگاه دست به اقداماتی زده‌اند که باید حساب آنها با کسانی که با برنامه‌ریزی و عناد با نظام اسلامی و ضرب زدن به مردم دست به اقداماتی زده‌اند را جدا کرد و  برخوردها باید متناسب با اقدامات صورت‌گرفته باشد.
وی داشتن بصیرت و زمان شنانی در مقطع کنونی را مهم برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت‌ها و تلاش‌های مستمر همین مردم به پیروزی رسید و  این انقلاب و این نظام متعلق به همین مردم است و باید مسئولین برای رفاه، پیشرفت و تعالی ملت و سربلند نظام مقدس اسلامی تمام تلاش و امکانات خود را بکار بگیرند.



انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/36938