printlogo


سرپرست شهرداری منطقه دو قم در گفتگو با قم فردا:
ساخت بوستان بانوان در نیروگاه به زودی اجرایی می شود
 ساخت بوستان بانوان در نیروگاه به زودی اجرایی می شود
کد خبر: 37739
سرپرست منطقه دو شهرداری قم گفت: باغ صادقی به مساحت ٨ هزار ۷۰۰ متر با مبلغ ٢٢ میلیارد تومان توافق شده است و  در حال طی کردن مراحل اداری و انتقال اسناد مالکیت می باشد، پس از تحویل عرصه باغ مراحل طراحی و اجرای بوستان بانوان آغاز می شود 
رضا رحیمی مدیر منطقه ۲ شهرداری قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یکی از نیازهای منطقه ۲ قم را احداث بوستان بانوان دانست و اظهار داشت: کارهای تملک باغ صادقی برای ساخت بوستان بانوان انجام شده است.

وی  با اشاره به اینکه این بوستان جنب پل ۹ دی در بلوار جمهوری قرار دارد، یادآور شد: مذاکرات برای تملک آن از سال گذشته آغازشده بود و احداث این پروژه در سال جاری آغاز می‌شود.

رحیمی عنوان داشت: باغ صادقی به مساحت ٨ هزار ۷۰۰ متر با مبلغ ٢٢ میلیارد تومان توافق شده است و  در حال طی کردن مراحل اداری و انتقال اسناد مالکیت می باشد.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری قم بیان داشت: پس از تحویل عرصه باغ مراحل طراحی و اجرای بوستان بانوان آغاز می شود 
 تقریبا در همه مناطق شهری قم بوستان بانوان احداث شده است در منطقه یک بوستان طاووس و بوستان خانواده اصناف، منطقه ۳ بوستان ارغوان، منطقه ۴ بوستان نرگس، منطقه ۶ بوستان اردیبهشت و بوستان تبسم، منطقه ۷ بوستان نجمه ،منطقه ۸ بوستان پروانه با امکانات ورزشی در اختیار بانوان شهر قم است.

  همچنین در منطقه ۵  احداث بوستان بانوان در سال ۱۴۰۱ با بیش از ۱۶ هزار مترمربع و با نام بوستان بصیرت در میدان ولیعصر(عج) در دستور کار قرار دارد.

هدف از احداث بوستان های بانوان، ایجاد یک محیط امن، شاد و جذاب براى آموزش، تفریح و ورزش و تأمین سلامت جسم و روح بانوان عزیز قمی است.

  با وجود ۲ بوستان بانوان در منطقه ۶   احداث یک بوستان  بانوان در منطقه ۲ (نیروگاه) تعداد بوستان در منطقه نیروگاه به ۳ بوستان افزایش پیدا می کند، توسعه بوستان ها و اماکن ورزشی بانوان در مناطق کمتر برخوردار جز اهداف اصلی باید باشد زیرا نشاط زنان در جامعه یکی از عوامل نشاط کل جامعه و رشد و توسعه است.

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/37739