printlogo


عضو شورای شهر قم مطرح کرد:
حمایت و پشتیبانی از 10طرح و ایده رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم
حمایت و پشتیبانی از 10طرح و ایده رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم
کد خبر: 38038
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حضور طیف عظیمی از نوجوانان و جوانان در رویداد بسیج، گفت: از 10ایده و طرح رویداد بسیج که با سیاست ها و اولویت های شهر همراه باشد حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.
 سید محمدحسین دهناد در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفتگو با خبرنگاران  اظهار داشت: حضور طیف زیادی از نوجوانان و جوانان که ایده های خود را در حال مطرح کردند در ابتدای ورود به رویداد جلب توجه می کند.
وی ادامه داد: در این رویداد در زمینه ای مختلفی از جمله اپلیکیشن و سرویس های نرم افزاری تا محتوای انمیشن و یا پویانمایی در حال تولید آثار فاخر هستند.
عضو شورای شهر قم با اشاره به اینکه مدیریت شهری با بیش از 370نوع ماموریت در شهر روبرو است، گفت: این ماموریت های از بدو تولد یک انسان تا انتهای زندگی او می باشد.
وی اضافه کرد: رفتار مناسب شهروندان در گرو آموزش مناسب مخصوصا در سنین پایین است به همین دلیل اعلام آمادگی کردیم در حوزه حمل و نقل و مخاطبان بخصوص دانش آموزان از طرح ها حمایت می کنیم.
دهناد در ادامه اضافه کرد: ما قول داده ایم از 10اثری که در زمینه های مختلف با دید بحث های حمل و نقلی، ایمنی و بحث هایی که در اولویت شهری وسیاست ما قرار دارد حمایت کنیم.
وی بیان کرد: قول حمایت ما مختص این رویداد نیست و بعد از این رویداد سفارش می دهیم و با حمایت مالی از تیم ها پشتیبانی می کنیم.



انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38038