printlogo


سردار سلامی:
جوانان فریب خورده بازگردند و لباس جهاد بپوشند/ رویاهای شیطانی دشمن تعبیر نخواهد شد
جوانان فریب خورده بازگردند و لباس جهاد بپوشند/ رویاهای شیطانی دشمن تعبیر نخواهد شد
کد خبر: 38040
سردار سلامی با بیان اینکه دشمن رویاهای پریشان دیده اما این رویاهای شیطانی تعبیر نخواهند شد گفت: آنهایی که فریب خوردند بازگردند و لباس جهاد بپوشند و پیاده نظام دشمن نشوند کشور در حال رشد است بنا به امر الهی هیچ راهی برای غلبه کفار بر مومنان وجود ندارد دشمن تصور می کند با  به صحنه آوردن عده ای قلیل فریب خورده می تواند انقلاب با شکوه اسلامی را از پای درآورد اما ملت بیدار است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین کنگره ملی شهدای استان قم که پیش از ظهر امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: امروز قم معطر به عطر بیش از ۶ هزار ستاره پر فرو غی است که در آسمان افتخارات اسلام و ایران می درخشند شهادت فوز عظیم است معراج به پیشگاه ربوبی خداوند و مرزوق بودن بی واسطه در جوار الهی است شهیدان دلایل و حجت های واضح الهی برای ما هستند که راه را گم نکنیم .


وی ادامه داد:  شهدا رفتند تا ما بمانیم، شجره طیبه اسلام باخون شهدا قد کشید پیکره این شجره وسیع شد و سرشاخه های پر قدرش عزت، اعتبار و کرامت برای مسلمانان آفرید  شهدای که باعث شدند از وادی ظلمات به نور هدایت شویم تن هایشان را به گلوله دادند تا گلوله ها بر خاک این سرزمین فرود نیاید و سینه هایشان سپر بلای امت شد و برای حفظ حرمت نوامیس جان خود را تقدیم کردند و بر هوای نفس چیره شدند و از کالبد جسم خارج شدند و به معراج رفتند و به ما پروار آموختید امنیت ،عزت، استقلال، هدایت، شخصیت، پیشرفت، کرامت و شکوه معنوی ملت بدون تردید مدیون شهدا است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: شهدا رخساره سرنوشت ابدی ملت ما را ترسیم کردند شهادت یک حقیقت جاری است شهادت عظمت اللهی است که برای ما قابل درک نیست شهدا زیباترین سودا را با خدا انجام دادند شهدا زیرک، قوی و هوشمند بودند اکنون آنان ما را در ارتفاع رفیع حاکمیت قرار دادند و با کسانی جنگیدند که فقر و فحشا  را به ارمغان آورده بودند.

سلامی اضافه کرد: غافله سالار شهدا شهید مهدی زین الدین و برادرش مجید زین الدین بودند که در دامان پاک مادر پرورش یافتند دامن مادر شهیدان بلد طیب است درود بر پدران و مادران و فرزندان شهدا که عزیزترین شخص زندگی خود را تقدیم کردند شهدا به آرزوی خود رسیدند اما خانواده شهدا آرزوی خود را تقدیم کردند.

وی خاطر نشان کرد: بعدا از سال ها امواج خروشی که در مراسم تجلیل از شهدا جمع می شوند نشان از زنده بودن شهدا است و باید از این امانت های الهی پاسداری کنیم.


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به جنگ شهدا آمد است آرایش سیاسی جهانی که آرایه ای از همه شیاطین عالم هستند جمع شدند از جمله امریکا، آلمان انگلیس سعودی و  در امتداد دشمنی های خطرناک گذشته خود به جنگ خدا و رسول خدا  و شهیدان آمدند.


سلامی اظهار داشت: در قوم دشمن ژرفای یک توطئه عظیم را می بینیم که مشتی انسان فریب خورده و  از خدا جداشده پیام صدای پژواک بیگانه شدند تا یک فتنه واضح و بزرگ را  علیه ملت ایران شکل دهند زیرا از ملت ایران عصبانی هستند.

وی اضافه کرد: ملت ایران با طلوع خورشید اسلام از مشرق زمین، کافران را مبهوت کرده اند امام خمینی(ره) خورشید اندیشه های ناب  پیام وحی را به گوش جهانیان رساند خورشید از شرق طلوع کرد و پادشاهی ۲۵۰۰ ساله که نماد ظلم و استبداد و ستم بود را درهم شکست امام رخسار عالم را با انقلاب خود تغییر داد جنگ را باهمکاری تمامی شیاطین به راه انداختند اما  این شهدا با دست های خالی مقابل دشمن ایستادند  و دشمن شکست خورد آمریکا در طوفان شن در طبس سوخت و کافران مبهوت شدند.

سلامی عنوان داشت: بعد از شکست های پی در پی پدیده تکفیر را به راه انداختند تا با ساخت یک اسلام جعلی انقلاب اسلامی را شکست دهند اما انقلاب با هدایت مقام معظم راهبری و فرمانده قهرمان قاسم سلیمانی تکفیر را  شکست دادند و دشمن احساس کرد همه برنامه همایش یکباره با هم در سرزمین های اسلامی مدفون شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این ملت را  تحریم کردند اما ملت پیشرفت کردند  و ماهواره ها را پرتاپ کردیم و به انرژی هسته ای دست پیدا کردیم هرگز در شیب ابی طالب نبودیم و هرگز تسلیم نشدیم و تحریم را فرصتی برای پیشرفت و شکوفا شدن استفاده کردیم دشمن دوباره شکست خورد، زیرا  روح قرآن در این سرزمین جاری است زیرا ولایت امر بر قلب ها جاری است امت ولی فقیه را چون نگین درخشان در بر گرفتند زیرا ملت تنهایی امام علی علیه السلام  و امام حسن مجتبی علیه السلام  و بغض غم انگیز عاشورا را دیدند و پیام شهدا این است که ولایت نباید تنها بماند.

سلامی تاکید کرد: اکنون همه در میدان هستند مخصوصا علما و مراجع که مروجان شهادت و دین هستند همیشه عالمان پرچمدار مبارزه با استکبار بودند.

سلامی خاطر نشان کرد: امروز رهبر دلسوز ما این مرد بزرگ همچون سفینه ی نجات این امت در تلاطم امواج است ملتی که با او بیعت کرده و کنار او ایستاده اند دشمن تصور می کند با  به صحنه آوردن عده قلیل فریب خورده می تواند انقلاب با شکوه اسلامی را در معرض آسیب قرار دهند اما ملت بیدار است.


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:  دشمن رویاهای پریشان بسیاری دیده است می خواهند خیابان های ایران پر از شرابخانه باشد و چهره زنان ما را بی هویت کنند و ایران مثل گذشته یک ژاندارم منافع آنها در منطقه باشد  و مستشاران آنها در ایران باشند و جوانان ما را از خدا دور و مطیع شیطان کنند و حجاب را از زنان بگیرند  به جنگ  خدا و رسول خدا آمدند  تا معصومیت را از دختران و پسران ما بگیرند  تا از اسلام و وطن دور شوند. 


سلامی گفت: آمریکا دوست دارد خیابان های ایران آتش گرفته باشد تا نیازمند، فقیر و فلج باشیم و بیماران ما به دارو دسترسی نداشته باشند و جوانان ما در خیابان ها کشته شوند و ایران تجزیه شود اما این رویاهای شیطانی تعبیر نخواهند شد و زنان از حجاب به عنوان سنگر برای حفظ ارزش ها صیانت می کنند و آنهایی که فریب خوردند بازگردند و لباس جهاد بپوشند و پیاده نظام دشمن نشوند کشور در حال رشد است بنا به امر الهی هیچ راهی برای غلبه کفار بر مومنان وجود ندارد نفوذ منطقه ای ما باقی است مشکلاتی اقتصادی در داخل کشور وجود دارد اما مشکلات اقتصادی حل خواهند شد ما سرمایه های عظیمی داریم که اگر به حرکت در بیایید به یک قدرت جهانی تبدیل میشویم و در آستانه تبدیل شدن به قدرت جهانی قرار داریم.

انتهای پیام/170



لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38040