printlogo


جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) ‌قم:
تجمع اقتدار بسیجیان در قم برگزار می‌شود
تجمع اقتدار بسیجیان در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 38096
جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) ‌قم با بیان این که برنامه‌های مختلفی در هفته بسیج برگزار می‌شود، گفت: تجمع اقتدار بسیجیان ۵ آذرماه در مصلی قدس برگزار می‌شود.
سردار پاسدار مهدی کبیری پور  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به آغاز هفته بسیج از فردا اظهار داشت: برنامه‌های مختلف و گسترده‌ای در این هفته در قم از سوی اقشار مختلف تدارک‌دیده‌شده است.
وی ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ مربیان طرح صالحین در اردوگاه آموزش‌وپرورش، حضور مربیان طرح شهید بهنام محمدی در مدارس، برگزاری جلسات تبیینی به‌صورت پررنگ در همه اقشار به‌خصوص مدارس دانشگاه‌ها و مساجد و افتتاحیه اردوی راهیان نور از جمله برنامه‌های این هفته است.

کبیری پور افزود: برپایی اردوهای جهادی توسط اکثر گروه‌های جهادی انجام می‌شود که مهم‌ترین آن گروه‌های جهادی پزشکی خواهند بود علاوه بر این اردوی جهادی خدمت مؤمنانه توسط بسیج اصناف صورت می‌گیرد که تعمیرات لوازم منزل را انجام می‌دهند.
جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) ‌قم تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی، حضور راویان در مدارس دانشگاه‌ها و مساجد و تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی بیان داشت: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) ‌قم خاطرنشان کرد: توزیع ۶۰۰ جهیزیه در بین زوج‌های کم‌برخوردار، اکران فیلم‌های جشنواره عمار در مکان‌های مختلف، افتتاح مراکز مشاوره، افتتاح مراکز کارآفرینی زنان و افتتاح بازارچه کرامت در پردیسان نیز در برنامه‌های هفته بسیج وجود دارد.
کبیری پور به برگزاری اجتماع عظیم بسیجیان در قم اشاره کرد و گفت: تجمع اقتدار بسیجیان ۵ آذرماه در مصلای قدس و علاوه بر این اجتماع خواهران بسیجی نیز سوم آذرماه در سالن بیداری اسلامی جامعة الزهرا برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38096