printlogo


سردار نقدی در گفتگو با قم فردا:
فداکاری نیروهای انتظامی کشورمان توطئه‌های دشمنان نظام را از بین برد
فداکاری نیروهای انتظامی کشورمان توطئه‌های دشمنان نظام را از بین برد
کد خبر: 38115
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فداکاری و از خودگذشتگی نیروهای انتظامی کشورمان توطئه‌های دشمنان را از بین برد.
سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به حوادث تروریستی ایذه و شاهچراغ و مماشات نظام با آشوبگران اظهار داشت: این فداکاری نیروهای انتظامی و بسیجی ما است برای این که دشمنی که تمام رسانه‌های جهان را به کار گرفته است که یک چهره خشن و زشت از کشور ما نشان بدهد، را رسوا کنند.
وی ادامه داد: فعلاً نیروهای انتظامی کشورمان دست به سلاح گرم نبرده‌اند و سعی کردند امنیت مردم را در برابر پرخاشگری‌ها، حرکات زشت و خشن حفظ کنند.
نقدی بیان داشت: این اقدامات فداکارانه نیروهای انتظامی کشورمان یک جرئتی را در دل برخی‌ها ایجاد کرده است تا این جنایت‌ها را بکنند؛ اما باید گفت این اقدام فداکارانه نقشه‌های دشمنان را از بین برد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه تأکید کرد: تصور دشمنان این بود که با عملیات های تروریستی و خشن می‌توانند مردم را از صحنه بیرون کنند درحالی‌که مردم ما 220 هزار شهید در دوران دفاع مقدس دادند و علاوه بر این 17 هزار شهید ترور داریم.
وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با جنایت‌هایی تروریستی مانند ایذه پا پس نمی‌کشند و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش‌برآب می‌کنند.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38115