printlogo


رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
در فتنه اخیر مردم صف خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند
در فتنه اخیر مردم صف خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند
کد خبر: 38235
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در فتنه اخیر مردم صف خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید  در قم، اظهار داشت: رویکرد راهبردی اعتلای بسیج در دستور کار قرار دارد و در همین زمینه برنامه ۵ساله اول بازآرایی و بازسازماندهی بسیج با گفتمان‌سازی در سطح استان‌ها آغاز شده‌ است.
وی با بیان  این که  زمان پیش‌بینی‌ شده برای این طرح ۱۰ساله است، تأکید کرد:  در این طرح راهبردی هدف بسیج  تحقق اهداف تعریف‌ شده در بیانیه گام دوم انقلاب برای تمدن‌سازی نوین اسلامی با تحقق دولت اسلامی و تکثیر انقلاب اسلامی است.

سلیمانی در ادامه افزود: تمرکز بر پایگاه‌های مقاومت، تقویت اقشار، جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و تبیین، فضای مجازی، سازندگی و محرومیت‌زدایی و دفاع و امنیت مردم پایه جزو اهداف سند اعتلای راهبردی بسیج است.

وی با اشاره به فتنه جدید و اتفاقاتی که در دو ماه اخیر در کشور افتاده، گفت: در این فتنه که با پشتیبانی تمامی کشورهای استکباری همراه بود مردم با بصیرت ایران اسلامی به‌خوبی عمل کردند به‌طوری‌که هرگز اغتشاشگران را همراهی نکردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تأکید کرد: بسیج در جنگ ترکیبی اخیر با تمام قوا پای میدان آمد و بسیجیان بسیار بیشتر از انتظاری که از آنان می‌رفت، خدمت و ایثارگری داشتند.

خبرنگار: عباسعلی محمدی مطلع

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38235