printlogo


حجت الاسلام احمد پناهیان در ویژه برنامه بزرگداشت هفته بسیج:
حفظ حرمت و جایگاه ولی فقیه وظیفه همه مسئولان نظام است
حفظ حرمت و جایگاه ولی فقیه وظیفه همه مسئولان نظام است
کد خبر: 38260
استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز مطالبه امت انقلابی از مسئولین این است که برای دفاع از حرمت و جایگاه امام جامعه به میدان بیایند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام احمد پناهیان طی سخنانی در ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج با شعار «بسیج روح امید و زمینه ساز پیشرفت در کشور» با حضور هیئت محبین اهلبیت(علیهم السلام) ، مردم انقلابی قم ، مسئولین لشکری و کشوری در مسجد امیرالمومنین(علیه السلام) خیابان شهیدان فاطمی برگزار شد، اظهار داشت:  در فتنه اخیر موج حمله ها و هتاکی ها به سوی ولی فقیه و امام امت است.

وی ادامه داد: رهبرانقلاب همه چیز این نظام را حفظ می کند: إِنَّ فِی سُلْطَانِ اللَّهِ عِصْمَةً لِأَمْرِکُمْ. چه کسی می خواهد از رهبرانقلاب دفاع کند؟ از حوزه علمیه قم یک بیانیه در حمایت از رهبرانقلاب صادر نمی شود، حضرت امام یک درصد این توهین ها را نشنیدند، باید قدر این ولایت را بدانیم.

پناهیان با بیان این که  هرکسی به نوبه و زبان خودش حرمت ولایت را می شکند.، ابراز داشت: فضای مجازی هم به نوبه خود به این هتاکی ها دامن می زند. این یک جنگ است؛ باید خاتمه پیدا کند. حوزه علمیه، دانشگاه، آموزش و پرورش؛ همه باید در مقابل هتّاکین بایستند.
وی تاکید کرد: امروز مطالبه امت انقلابی از مسئولین این است که برای دفاع از حرمت و جایگاه امام جامعه به میدان بیایند و قدم های موثر بردارند. ائمه جماعات، نمایندگان مجلس، قوه قضاییه؛ برای دفاع از ولایت اقدام موثر داشته باشند. اگر با شعارنویسان برخورد جدی بازدرانده شود، این اقدامات ادامه پیدا نمی کند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به هفته بسیج ابراز داشت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج خدمتگزار مردم ایران» انتخاب شده. خود این هم یکی از ابعاد مظلومیت بسیج است! یکی از مأموریت های بسیج خدمتگذاری هست، و بحمدالله گروه های مختلف جهادی هم به این وظیفه مشغول و موفق هستند اما بسیج صرفا این خدمتگذاری نیست. بسیج ذوابعاد است؛ در بخش های مختلف فعال است و در یک کلمه بسیج یک آیه الهی است.

 رزمنده دفاع مقدس در ادامه با اشاره به برخی خبرسازی ها علیه بسیج گفت: برخی خبرگزاری ها چند روز است روی خبری مانور می دهند، که گروهی آشوبگر تحت پوشش پایگاه مقاومت بسیج در قم اقدامات ساختارشکنانه ای انجام داده اند. سریع هم این خبر بازتاب پیدا کرد. در حالیکه این مکان یک طبقه از یک ساختمان چند طبقه است، که قبلا این مکان پایگاه مقاومت بوده، و چندماه قبل هم این پایگاه به مکان دیگری منتقل شده. منتهی تابلوی پایگاه مقاومت خواهران هنوز از این محل برداشته نشده بوده! دشمن از هر فرصتی برای تضعیف بسیج استفاده می کند.
وی ابراز داشت: بفرموده رهبرانقلاب بسیج خواب راحت را از چشم زورگویان عالم می گیرد، و نور امید را در دل های مردم روشن کند. در آشوب ها و اغتشاشات مختلف هم این بسیجیان هستند که مقابل اغتشاشگران می ایستند. کسی حق ندارد راجع به بسیج با نگاه خفیف برخورد کند. این بسیج می شود آیه ای از آیات خدای متعال. بسیج هم یک سازمانِ محتوایی است، هم فکری، هم عملیاتی، هم سیاسی، هم فرهنگی، هم اجتماعی، هم خانوادگی، هم فردی. چنین پدیده ای ضامن پیشرفت کشور است. اگر بسیج و روحیه بسیجی نبود، دشمنی ها اجازه رشد و ابقا به انقلاب اسلامی و کشور نمی داد. هفته بسیج فقط یک مناسبت ملی نیست.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38260