printlogo


آیت‌الله خاتمی:
قم همیشه پشتیبان نظام، امامت و ولایت بوده است/امروز تمام استکبار در حال جنگ با ایران است
قم همیشه پشتیبان نظام، امامت و ولایت بوده است/امروز تمام استکبار در حال جنگ با ایران است
کد خبر: 39207
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هرچه اهانت بیشتر شود ارادت مردم و علما به ولایت بیشتر خواهد شد، گفت: قم همیشه پشتیبان نظام، امامت و ولایت بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله سید احمد خاتمی امروز در تجمع اعتراضی مردم قم و حوزویان در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: پیام این اجتماع این است که مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای است.
وی ادامه داد: همان گونه که قم در دوره غربت دین و مرجعیت پیشگام بود و از دین و مرجعیت حمایت کرد امروز هم از حمایت خواهد کرد. در این چهل و سه‌ساله انقلاب، قم پشتیبان نظام، امامت و ولایت بوده است.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: این جماعت با شما بیعت کرده اند و بازهم با شما بیعت خواهند کرد و تا آخرین قطره خون خود ایستاده‌ایم و ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
وی اضافه کرد: حرف یک کلمه است و آن یک کلمه این است که ما این جا جمع نشدیده ایم آن نشریه هتاک صهیونیستی را محکوم کنیم آن نشریه کوچک‌تر از آن است که این‌چنین جمعیتی جمع شود آن هم برای نشریه‌ای که در حال تعطیلی است. ما با ریشه‌ها کار داریم.
آیت‌الله خاتمی عنوان کرد: تمام دنیا و استکبار برای جنگ با ایران آمده است سخن برای مقابله با آمریکا، مقابله با رژیم صهیونیستی، مقابله با انگلیس، مقابله با اتحادیه اروپا که مانند مستعمره آمریکا عمل می‌کند است. جنگ ترکیبی که امروز به جنگ با ایران اسلامی آمده است یعنی هم جنگ فرهنگی، هم جنگ رسانه‌ای، هم جنگ سیاسی و هم جنگ اقتصادی است این بی‌سابقه نیست چرا از آغاز علیه اسلام این جنگ ترکیبی بوده است.
وی عنوان کرد:  این جنگ ترکیبی از تخریب پیامبر (ص) شروع شد. قرآن می‌گوید 9تهمت به پیامبر زدند. از آنجا به شعب ابی طالب آمدند و تحریم اقتصادی کردند بعد از انجا توطئه ترور پیامبر(ص) را داشتند. سخن این است که این اهداف را علیه اسلام پیاده کردند علیه پیامبر پیاده کردند هدف آنها این بود که سفره دین را جمع کنند.
این استاد برجسته حوزه خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرمایند که تا قیامت این چنین است کفار و دشمنان اسلام دست از سر شما برنخواهند داشت آماده باشید و در صحنه باشد که هستید.
وی تصریح کرد: دنیا بداند این عمامه های نوری که بر سر این عالمان دین است این ها کفن های افتخار آن هاست اگر روزگاری دین و اسلام و تشیع به خطر بیفتد این جماعت همگی به مصاف با دشمن خواهند رفت و جانم خود را فدای اسلام خواهند کرد.
آیت الله خاتمی افزود: علیه پیامبر(ص) توطئه های بسیاری توسط دشمن انجام شد اما خروجی آن توطئه ها چه شد. روزی پیامبر(س) فقط دو مرید که یکی امیرالمومنین علی(ع) و حضرت خدیجه بود داشتند اما امروز امروز یک میلیارد و پانصد میلیون نقر با افتخار می گویند«أشهد أن لا إله إلا الله» « أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً رَسوُلُ الله ».
وی تاکید کرد: نشریه ای که این جنایت را مرتکب شده است چندی پیش هم به مقام شامخ نبی اکرم(ص) اهانت کرد، آن نشریه مهم نیست لاکن آن چیزی که مهم است حمایت دولت فرانسه به عنوان آزادی بیان است، آزدی بیان دروغ است، آزادی بیانی که نمی تواند هیچ نویسنده و روزنامه ای علیه هولوکاست بگوید و اگر بگوید سرنوشت او محاکمه خواهد بود. این که این مسئله را آزادی بیان می گویند دروغ است.
عضو جامعه مدرسین حوزه افزود: به اسم آزادی بیان به پیامبر اکرم(ص) و رهبر یک ملتی اهانت می کنند. به رهبر ملتی اهانت می کنند که جانباز و رزمنده قبل و بعد از انقلاب است. به رهبری اهانت می کنند که یکپارچه عشق به مردم است و راه امام خمینی(ره) را دنبال می کند. تجلی راه امام در رهبر معظم انقلاب است.
وی ابراز داشت: اغتشاشاتی نزدیک به سه ماه در کشور صورت گرفت. اغتشاشاتی که اغتشاش بود نه اعتراض. طبق قانون اساسی اعتراض در کشور ما آزاد است در حالی که این اعتراض نبود. می آیند قرآن و مسجد می سوزانند و نامش را میگذارند اعتراض، آیا در کشورهای اروپایی هم در اعتراضات انجیل و تورات و کلیسا می سوزانند. اغتشاشات را اعترض نامیدن اغتشاشی دیگر است.
آیت الله خاتمی ادامه داد: آنچه را که آن روزنامه هتاک انجام داد خود اغتشاشی دیگر است. هرچه اهانت شما بیشتر شود ارادت این علما و مردم به ولایت بیشتر خواهد شد.
وی گفت: پیام صریح این اجتماع بزرگ که از اجتماعات کم نظیر حوزوی است. یک کلمه به دنیا و پادوهای داخلی آمریکا و صهیونیست ها و انگلیسی ها می گوییم این جماعت که هادی دین و رهبر دینی مردم هستند به فضل خدا همانند آغاز انقلاب پای انقلاب و نظام ایستاده اند.




انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/39207