printlogo


مسئول متنای استان قم مطرح کرد:
حضور ۶ تیم از قم در مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج
حضور ۶ تیم از قم در مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج
کد خبر: 39749
مسئول متنای استان قم گفت: قم با ۶ تیم متشکل از ۲۷ نفر در این رویداد کشوری شرکت کرده است که تیم‌ها شامل دو تیم بازی‌سازی ویژه تلفن همراه، دو تیم نرم‌افزار ویژه تلفن همراه و دو تیم انیمیشن هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سازمان فضای مجازی بسیج همانند ادوار گذشته؛ امسال نیز در راستای ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال؛ شناسایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های مردمی تولید محتوا؛ حمایت از محصولات تخصصی دیجیتال و ارزیابی توان رزم تیم‌های تولید محتوای مردم پایه اقدام به برنامه‌ریزی و برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرده است.
افتتاحیه مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج روز یکشنبه ۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. این رویداد در سالن تخصصی تولید محتوای بسیج در لانه جاسوسی سابق با حضور ۱۱۸ تیم و ۶۰۰ شرکت‌کننده در حال برگزاری است.
گروه‌های حاضر در رویداد تولید محتوای بسیج ۴۱ تیم در حوزه پویانمایی، ۳۷ تیم در حوزه نرم‌افزار تلفن همراه و ۲۸ تیم تولیدکننده بازی‌های تلفن همراه را تشکیل می‌دهند که در این رویداد به رقابت خواهند پرداخت. 
از همین رو سید محمدصادق اسلامی مسئول متنای استان قم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور تیم‌های استان قم در این رویداد، اظهار داشت: در این رویداد فقط چند استان هستند که ۶ تیم اعزام کرده‌اند.
وی ادامه داد: استان قم هم جز استان‌هایی است که ۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها دارد. البته ملاک تعداد تیم‌ها در مرحله نهایی این رویداد بستگی به تعداد تیم‌ها و نفرات در رویدادهای استانی است که در رویداد استانی قم بیش از ۲۰۰ نفر در قالب تیم‌های مختلف حاضر بودند.
دبیر رویداد استانی بسیج در قم به مرحله کشوری رویداد بسیج گفت: قم با ۶ تیم که متشکل از ۲۷ نفر است در این رویداد کشوری شرکت کرده است که تیم‌ها شامل دو تیم بازی‌سازی ویژه تلفن همراه، دو تیم نرم‌افزار ویژه تلفن همراه و دو تیم انیمیشن هستند.
وی خاطرنشان کرد: تمام تیم‌های استان قم متشکل از ۵ نفر هستند به جر یک تیم انیمیشن که دونفری هستند.
اسلامی با اشاره به ساختار رویداد مرحله نهایی بسیج در تهران، گفت: این رویداد در سالن تخصصی تولید محتوای بسیج در لانه جاسوسی سابق در حال برگزاری است.
وی ابراز داشت: در ابتدای ورود به رویداد کارگاه‌ها و کلاس‌های توجیهی با موضوعات متناسب با رویداد برگزار شد. این کارگاه‌ها از صبح تا ساعت ۴ بعدازظهر روز اول ادامه داشت بعدازاین کارگاه‌ها افتتاحیه برگزار شد و در نهایت هم اعلام موضوعات و شروع رویداد صورت گرفت. در حین برگزاری رویداد منتورها با تیم‌ها برای ارائه خروجی بهتر جلساتی را برگزار می‌کنند.
مسئول متنای استان قم با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد تصریح کرد: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی،  حمایت از محصولات برگزیده و  حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی از مهم‌ترین اهداف این رویدادها است.
وی در خاتمه عنوان کرد: گروه های بازی سازی و نرم افزار در این رویداد ادامه سوژه خود در رویداد استانی را خواهند داشت اما موضوع قسمت انیمیشن نابودی اسرائیل است.


حیدری
انتهای پیام/



لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/39749