printlogo


در آستانه مبعث رسول مهربانی ها صورت گرفت؛
گلریزان بانوان خیر در قم+ تصاویر
گلریزان بانوان خیر در قم+ تصاویر
کد خبر: 40169
در گردهمایی بانوان خِیر و نیک اندیش قم گلریزان جمع آوری کمک های مالی برای خانواده های نیازمند برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، گردهمایی پنجمین سال فعالیت مجمع بانوان خیر و نیک اندیش قم با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، زینب عبداللهی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم، نرجس نیازمند عضو شورای اسلامی شهر قم و با حضور بانوان خِیر قم شامگاه پنج شنبه برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از بانوان خیر فعال در عرصه های مختلف، مراسم گلریزان جمع آوری کمک‌های مالی برای خانواده‌های نیازمند در آستانه سال نو برگزار شد.


مجمع بانوان خیر و نیک اندیش یک مجموعه غیردولتی و مردم‌نهاد می‌باشد که با هدف تحت حمایت قرار دادن خانواده‌های بی‌سرپرست و بعضاً بد سرپرست  شکل گرفته و در زمینه‌های درمان، تحصیل، ارزاق، جهیزیه، ودیعه مسکن استیجاری و... فعالیت‌های خود را متمرکز نموده است و در حال حاضر ‌ خانواده‌های که عمدتاً بی‌سرپرست هستند را پس از طی مراحل تحقیق، تحت حمایت خود دارد.

مجمع بانوان خیر اندیش از  سال ۱۳۹۶ با حدود ۱۰ نفر از بانوان فعال در استان قم از موسسه رعد شروع به فعالیت کرده و تا کنون بیش از ۲۰۰ نفر عضو ادامه فعالیت می دهد ، در حال حاضر مجمع خیرین بانوان نیکوکار متشکل از بانوان موثر فرهیخته در قالب ۵ کارگروه بهداشت و درمان، کسب و کار و کارآفرینی ، آموزش و ارتقاء فرهنگ و معیشت و بخش ازدواج و جهیزیه و تهیه سیسمونی  تشکیل شده است و مشغول به فعالیت می باشد.
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40169