printlogo


معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران:
باید به مراسم نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران نگاه ملی شود
باید به مراسم نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران نگاه ملی شود
کد خبر: 40461
معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران با اشاره به آماده سازی 180هکتار پارکینگ برای نیمه شعبان، گفت: باید به مراسم نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران نگاه ملی شود و حمایت‌های لازم از سوی مسئولان صورت بگیرد و بودجه‌ای در نظر گرفته شود.
ابراهیم صدوقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  با اشاره به  جشن‌های سراسری نیمه شعبان  اظهار داشت: باید به مراسم نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران نگاه ملی شود و حمایت‌های لازم از سوی مسئولان صورت بگیرد و بودجه‌ای در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران مرجعیت مهدوی است و پایگاه جهادی مهدویت محسوب می‌شود، افزود: نگاه به برنامه‌های نیمه شعبان جمکران باید نگاهی ملی باشد که در این زمینه کمیته‌های ستاد مناسبت‌های مسجد مقدس جمکران برگزار شده است.

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: معاون وزیر کشور و شهرداری منطقه 21 تهران همزمان با جشن‌های نیمه شعبان به زائران مسجد مقدس جمکران خدمت‌رسانی خواهند کرد، انتظار داریم وزارتخانه‌ها پای کار بیایند و همکاری و همدلی مناسبی در راستای برگزاری جشن های نیمه شعبان داشته باشیم.

صدوقی ادامه داد: سازمان اوقاف و اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش اماکن خود را برای برگزاری مراسم جشن‌های نیمه شعبان در اختیار مسجد مقدس جمکران قرار بدهند.

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: شهرداری قم 11 کمیته و 9 ستاد اجرایی راه‌اندازی کرده است و 180 هکتار پارکینگ برای زائرانی که با خودرو برای نیمه شعبان در قم  حضور پیدا می‌کنند در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: 1468 چشمه سرویس بهداشتی نیز برای استفاده زائران آماده می‌شود و 60 چشمه نیز بیرون مسجد راه‌اندازی خواهد شد.

صدوقی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان بیان کرد: 4 هزار خادم افتخاری خانم و آقا به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران گفت: اهالی منطقه جمکران بر مسجد جمکران حق دارند و مجاورین مسجد هستند و تلاش ما این بوده که هیچ گونه مزاحمت و اذیتی نبینند.

وی ادامه داد: امام زمان(عج) در دستور ساخت مسجد مقدس جمکران بر اطعام زائران تاکید کرده است که در این زمینه 60 موکب برپا می شود و 600 هزار پرس غذا به زائران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40461