printlogo


پیغام بازیکنان شاخص تیم ملی به تاج؛ از سرمربیگری یک گزینه حمایت می کنیم!
پیغام بازیکنان شاخص تیم ملی به تاج؛ از سرمربیگری یک گزینه حمایت می کنیم!
کد خبر: 40482
در شرایط فعلی که مهدی تاج به‌دنبال جذب سرمربی مطرح خارجی برای تیم ملی است، اگر به‌لحاظ مالی نتواند به گزینه مدنظرش برسد، آن‌وقت شاید یک مربی شانس بیشتری برای هدایت تیم ملی داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جواد نکونام در چندماه اخیر در فولاد فشار روحی و روانی زیادی را تحمل کرده بود و به‌گفته اطرافیانش یکی، دوبار به‌خاطر عصبانیت شدید با نوسان فشار خون مواجه شده بود. با توجه به همین اتفاقات نکونام دوست ندارد حداقل برای چندماهی مربیگری کند و به اطرافیانش اعلام کرده فقط می‌خواهد دور از هیاهوی فوتبال درکنار خانواده‌اش به استراحت بپردازد.

اما فقط یک اتفاق می‌تواند او را از تصمیمش پشیمان کند و آن هم پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی است. نام او اخیرا در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی قرار گرفت اما جواد خیلی‌زود فهمید که هدف فدراسیون از رسانه‌ای کردن این لیست چیست و ترجیح داد هیچ واکنشی از خود نشان ندهد. نکونام توقع دارد اگر فدراسیون واقعا به‌دنبال سپردن هدایت تیم ملی به اوست، رسما پیشنهاد دهد و با وی وارد مذاکره شود، نه اینکه به ۷ مربی پیغام دهند که برای تیم ملی برنامه دهید.

در شرایط فعلی که مهدی تاج به‌دنبال جذب سرمربی مطرح خارجی برای تیم ملی است، اگر به‌لحاظ مالی نتواند به گزینه مدنظرش برسد، آن‌وقت شاید شانس جواد نکونام بیشتر از بقیه مربیان داخلی شود که شاغل هستند. مخصوصا اینکه تعدادی از بازیکنان شاخص تیم ملی به تاج پیغام داده‌اند درصورت انتخاب نکونام به‌عنوان سرمربی تیم ملی از این تصمیم او حمایت خواهند کرد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40482