printlogo


ممنوعیت اثاث کشی در ایام نوروز بدون مجوز پلیس در قم
ممنوعیت اثاث کشی در ایام نوروز بدون مجوز پلیس در قم
کد خبر: 40937
فرمانده انتظامی شهرستان قم با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان هنگام سفر در تعطیلات نوروز، از ممنوعیت هر گونه اثاث کشی بدون مجوز پلیس در این ایام خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ امیر مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به لزوم دریافت مجوز از کلانتری‌ها به منظور اسباب کشی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ گفت: هرگونه اثاث کشی در خیابان بدون مجوز باشد توقیف می‌شود تا مجوز قضائی حمل اثاث صادر شود.

سرهنگ امیر مختاری با اشاره به اینکه استان قم یک شاهراه مواصلاتی محسوب می‌شود و همچنین وجود بارگاه کریمه اهل بیت باعث افزایش حجم ترددها در ایام نوروز در این استان می‌شود گفت: امسال پلیس با عملکرد بهتر و نیرو و کارایی بیشتر در خدمت همشهریان در سطح شهر خواهد بود.

او در ادامه از مردم خواست تا در مرحله نخست، خودشان نکات ایمنی ویژه منازلشان در هنگام سفر از جمله استفاده از قفل‌های استاندارد و سپردن کلید منازل به افراد قابل اطمینان را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه خودروهای مدل پایین بیشتر در معرض سرقت قرار می‌گیرند، افزود: مردم از پارک خودروهای خود در محل‌های نا ایمن جلوگیری و حتماً وسیله نقلیه خود را به قفل فرمان، پدال و دزدگیر مجهز کنند.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40937