printlogo


عرضه کافی میوه تنظیم بازاری در استان قم تا پایان تعطیلات
عرضه کافی میوه تنظیم بازاری در استان قم تا پایان تعطیلات
کد خبر: 40955
فرماندار قم دربازدید از غرفه‌های تنظیم بازارسطح شهر با اشاره به ذخیره میوه‌های با کیفیت در سردخانه‌های استان گفت: تاپایان تعطیلات مشکلی برای تامین میوه در سطح استان وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباس ذاکریان در بازدید امروز از غرفه‌های عرضه میوه تنظیم بازار بر نظارت روی قیمت‌ها از سوی تعزیرات و بازرسی جهاد تاکید کرد و گفت: در صورتی که عاملان فروش در این غرفه‌ها بخواهند میوه‌هایی به جز سیب و پرتقال عرضه کنند باید قیمت را پایین تراز سایر فروشگاه‌های شهر ارائه دهند.

فرماندار قم در خصوص انتقادات مردمی از نوسانات قیمت و تعداد کم غرفه‌های عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی گفت: نرخ گذاری امسال میوه به صورت استانی انجام شد که این نرخ‌ها بر اساس زمان خریداری میوه از سوی هر استان تعیین و باعث نگرانی از سوی مردم شد که لازم است این مسئله در سال آینده تدبیر شود. همچنین در خصوص تعداد کم غرفه‌ها تلاش می‌کنیم تا این اشکال را برای سال آینده برطرف کنیم و لازم است از غرفه داران بخواهیم تا بیش از دو ترازو و فروشنده در محل‌های عرضه در نظر بگیرند تا دسترسی مردم تسهیل شود تا مردم کمتر در صف بایستند.

ذاکریان با اشاره به عرضه دو میوه سیب و پرتقال در غرفه‌های تنظیم بازار و همچنین عرضه خرما برای ماه مبارک رمضان گفت: کیفیت و قیمت این اقلام در مقایسه با بازار آزاد قابل قبول است و در صورتی که عاملان فروش بخواهند اقلام دیگری را هم در این غرفه‌ها عرضه کنند حتما باید زیر قیمت بازار نرخ گذاری شود.

سیب قرمز تنظیم بازار نوروزی قم در روز ۲۹ اسفند هر کیلو ۲۷ هزار تومان و پرتقال تامسون هر کیلو ۱۷ هزار تومان نرخ گذاری شد.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40955