printlogo


مدیر درمانگاه شهریار خبر داد:
استقبال ماهانه بیش از ۶ هزار نفر از بخش‌های عمومی درمانگاه شهریار
استقبال ماهانه بیش از ۶ هزار  نفر از بخش‌های عمومی درمانگاه شهریار
کد خبر: 41748
مدیر درمانگاه شهریار با اشاره به استقبال بیش از ۶ هزار نفر از بخش‌های عمومی درمانگاه گفت: برخی از دستگاه‌های پزشکی درمانگاه شهریار در سطح استان قم کم‌نظیر هستند.
محبت عوض لی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با بیان اینکه عملیات احداث درمانگاه شهریار در سال ۱۳۹۷ به همت بخش خصوصی در منطقه محروم یادگار امام آغاز شد، اظهار داشت: این درمانگاه با زیربنایی بالغ بر ۸۸۰ مترمربع در سه‌طبقه احداث و دارای بخش‌های مختلف عمومی و تخصصی است.
وی با بیان اینکه مردم اهالی منطقه یادگار امام از نظر اقتصادی در شرایط ضعیفی به سر می‌برند و درمانگاه شهریار باهدف خدمت‌رسانی به اهالی این منطقه و ارائه خدمات کیفی بالای درمانی با قیمت پایین تأسیس شد.
مدیر درمانگاه شهریار گفت: در این درمانگاه بخش‌های عمومی، تخصصی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و رادیولوژی با بهره‌مندی از بهترین پزشکان و متخصصان قم به مردم قم خدمات‌رسانی می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ما در این درمانگاه سعی کردیم بهترین خدمات را با پایین‌ترین قیمت ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: درمانگاه شهریار پایین‌ترین تعرفه را نسبت به درمانگاه‌های خصوصی و خیریه در سطح استان قم را دریافت خواهد کرد.
عوض لی با اشاره به ساخت و تجهیز درمانگاه شهریار با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال، افزود: در حال حاضر بیش از ۲۹ نفر به‌صورت دائم در این درمانگاه به اشتغال فعال هستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر در بخش زنان و زایمان، اطفال، داخلی و سونوگرافی پزشکان متخصص در درمانگاه شهریار حضور دارند و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.
مدیر درمانگاه شهریار با اشاره به راه‌اندازی بخش پوست و مو و زیبایی در این درمانگاه، خاطرنشان کرد: مدیریت درمانگاه تلاش کرده است تا در تجهیز درمانگاه از بهترین و به‌روزترین دستگاه‌ها استفاده شود و به جرأت می‌توان گفت برخی از دستگاه‌های این درمانگاه در استان قم همانند ندارد.
وی ادامه داد: در حال حاضر ماهانه 6 هزار نفر  تنها از بخش‌های عمومی درمانگاه استفاده می‌کنند که باتوجه‌به بخش‌های تخصصی و انجام طرح توسعه درمانگاه انتظار استقبال بیشتر شهروندان قمی از خدمات درمانگاه شهریار را داریم.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/41748